XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• Speciaal mn meest sexy onderbroek aangedaan voor MissNuke

16h25cp.png

Nice pootjes!

Thanks :)Jaar of 6. Maar heb wel aardig wat problemen gehad in die tijd. Wat gebroken, ligamenten gescheurd zo'n dingen, ben nu 1jaar serieuze bezig zonder echt tegenslagen en het verloopt wel goed nu.

Er zijn genoeg jongens die langer bezig zijn en er minder goed uitzien, zeker met wat tegenslagen een prima fysiek

-Ik ben true natty, dus je lult uit je nek.
    -Je weet niet wat mijn werk in houd

Thanks bro!

Jouw fysiek is top bro, heb ik ook vaker gezegd! Ik vroeg het mij oprecht af. Knap iig dan dat je dit natty hebt bereikt, tijdsspanne?

En nee dat weet ik niet, maar ik heb ook op de kazerne gezeten, luchtmobiel.

Jouw fysiek is top bro, heb ik ook vaker gezegd! Ik vroeg het mij oprecht af. Knap iig dan dat je dit natty hebt bereikt, tijdsspanne?

En nee dat weet ik niet, maar ik heb ook op de kazerne gezeten, luchtmobiel.

Dank je wel man! :) ben nu bijna 8 jaar aan het trainen geloof ik, op mijn 18e begonnen. Uiteraard met een paar tegenslagen door de jaren heen, maar dat hou je niet tegen.

Goed bezig slopert!

compound oefeningen supersetten

:(

Lekker verder cutten, warm na training genomen maar voelde me wel leeg. Kan niet wachten om weer boven onderhoud te eten :)

ImageUploadedByTapatalk1428234632.110424.jpg

sorry,,,,,,, ik ga al weg

//OUT.

Bedoelde potentie voor fucking veel abs;p

Back
    Naar boven