XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Uiteraard. Het maakt mij alleen geen reet uit wat jij er van vindt. Wat doet jou denken dat ik interesse nodig heb trouwens? Ben getrouwd en heb kinderen - ben al even klaar met al dat gezeik en de paringsdans van onvolwassen mannetjes zoals jij. Dus projecteer je eigen onzekerheid even niet op mij aub.
    Stel je niet aan joh jij hebt echt geen ruggengraat
     
    Of je stoort je er niet aan en leest verder. Lijkt mij een snellere oplossing omdat je het dan zelf onder controle hebt.


    Goed fysiek.
    Dat zou kunnen. Ik heb er toch voor gekozen om er wat van te zeggen. Als jou dat bevalt dan kun je dat ook negeren. Adios.

    maakt mij alleen geen reet uit wat jij er van vindt
    Wat doet jou denken dat ik interesse nodig heb trouwens?
    Beetje tegenstrijdig, maar je maakt hier niemand wijs dat je zulke opmerkingen maakt zonder daar iets voor terug te krijgen. Je loopt hier fucking op elke vrouw van dit forum te fappen man. Er is duidelijk een verschil tussen een complimentje waar die simp het over heeft en deze desperate creep bullshit.

    Paringsdans? Waar the fuck heb je het over. :roflol:
     
    juist!!!! er moet meer gefapt worden hier!! op het fapforum
     
    Dat zou kunnen. Ik heb er toch voor gekozen om er wat van te zeggen. Als jou dat bevalt dan kun je dat ook negeren. Adios.



    Beetje tegenstrijdig, maar je maakt hier niemand wijs dat je zulke opmerkingen maakt zonder daar iets voor terug te krijgen. Je loopt hier fucking op elke vrouw van dit forum te fappen man. Er is duidelijk een verschil tussen een complimentje waar die simp het over heeft en deze desperate creep bullshit.

    Paringsdans? Waar the fuck heb je het over. :roflol:
    Leuk dat je weer terug bent, het was hier saai zonder jou.
     
    Betekend dit dat je een soort “badkamer-licht”-review gaat doen bij alle leden? Wij hebben de badkamer vorig jaar vernieuwd, meld me dan ook graag aan.
    ja, volgende week is die van HillR aan de beurt, dus even achteraan de rij aansluiten aub. maar stuur gerust je adres!
    Ze reviewt ook spiegels. Moeten wel plat neergelegd kunnen worden
    Ze heeft er een neusje voor.
    ik zorg er iig voor dat ze helemaal schoon zijn wanneer ik vertrek :grinny:
     
    Percies winter aan het worden 🐷
     

    Bijlagen

    • 20201123_172508.jpg
      20201123_172508.jpg
      167,1 KB · Weergaven: 252
    ja, volgende week is die van HillR aan de beurt, dus even achteraan de rij aansluiten aub. maar stuur gerust je adres!
    Ik ben niet zo into rijtjes/treintjes. Maar toch bedankt 😘
     
    Back
    Naar boven