MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 20220117_192934.jpg
     
    Nou hebben de meeste natty's waarschijnlijk ook enorm lage standaarden en vinden ze al gauw iemand buff.
    Aan de andere kant vind niet iedereen die onnatuurlijke vleeshompen aantrekkelijk, dus er kan ook een esthetische component zijn :p
     
    Aan de andere kant vind niet iedereen die onnatuurlijke vleeshompen aantrekkelijk, dus er kan ook een esthetische component zijn :p
    Daar gaat het toch totaal niet om? De discussie ging erom of je zonder serieus te trainen en eten, maar met gear gespierd kon worden. En wat bijvoorbeeld tymboo of Ano_200622 gespierd vinden kan weer heel anders zijn dan wat ik gespierd vind. Maar niemand heeft het gehad over aantrekkelijk. Dat is jouw eigen discussie denk ik.
     
    Focking BULLDOZER 👀

    Aan de andere kant vind niet iedereen die onnatuurlijke vleeshompen aantrekkelijk, dus er kan ook een esthetische component zijn :p
    Nee want gelukkig ben jij wel aantrekkelijk, daarom zit je ook al een dorstige wanhopige simp elke vrouw van dit forum na te jagen. Fucking Casanova komt ons even vertellen wat wel of niet aantrekkelijk is LOL. Moet niet gekker worden hierzo.

    En plus moet je voorstellen dat je heel bestaan/voorkomen is gebaseerd op de meningen van anderen. Wat een cuck mentaliteit. Alles kan en moet fucking GROTER!!
     
    Focking BULLDOZER 👀


    Nee want gelukkig ben jij wel aantrekkelijk, daarom zit je ook al een dorstige wanhopige simp elke vrouw van dit forum na te jagen. Fucking Casanova komt ons even vertellen wat wel of niet aantrekkelijk is LOL. Moet niet gekker worden hierzo.

    En plus moet je voorstellen dat je heel bestaan/voorkomen is gebaseerd op de meningen van anderen. Wat een cuck mentaliteit. Alles kan en moet fucking GROTER!!
    Beetje mooi kan ook geen kwaad. Ik zal wel weer een homo zijn, maar kijk graag naar Arnold 1974, Robby Robinson, Phil Heath 2009-2010, triumviraat Kevin Levrone/Flex Wheeler/Shawn Ray.

    Dorian, Ronnie, late Phil Heath en Branch Warren types mogen voor mij door de plee met hun vleesklompen.
     
    Beetje mooi kan ook geen kwaad. Ik zal wel weer een homo zijn, maar kijk graag naar Arnold 1974, Robby Robinson, Phil Heath 2009-2010, triumviraat Kevin Levrone/Flex Wheeler/Shawn Ray.

    Dorian, Ronnie, late Phil Heath en Branch Warren types mogen voor mij door de plee met hun vleesklompen.
    Seth Feroce heeft wel een nice physique op het moment.
     
    Natty en ik ben toch niet ontevreden. Natuurlijk ga ik geen massamonster worden en een laag vp hebben maar dat is ook niet mijn ambitie. Ambitie nummer 1 is mijn levenlang kunnen verder sporten.

    20220118_113420.jpg
     
    Schwarzeneggertje Appie steenbeek, Ben herder, Alwin Djajoen, Frans Koene, Berry deMey etc etc wellicht ben ik iemand vergeten?
    Das wel echt een heel ander tijdperk .....:D
     
    Focking BULLDOZER 👀


    Nee want gelukkig ben jij wel aantrekkelijk, daarom zit je ook al een dorstige wanhopige simp elke vrouw van dit forum na te jagen. Fucking Casanova komt ons even vertellen wat wel of niet aantrekkelijk is LOL. Moet niet gekker worden hierzo.

    En plus moet je voorstellen dat je heel bestaan/voorkomen is gebaseerd op de meningen van anderen. Wat een cuck mentaliteit. Alles kan en moet fucking GROTER!!

    Haha word jij nu door alles getriggered? Je hangt maar wat graag de alfaman uit. Maar ondertussen gooi je zoveel goedjes je lichaam in om al je onzekerheden en imperfecties weg te werken.

    Of zit ik ernaast? :o
     
    Schwarzeneggertje Appie steenbeek, Ben herder, Alwin Djajoen, Frans Koene, Berry deMey etc etc wellicht ben ik iemand vergeten?
    Das wel echt een heel ander tijdperk .....:D
    Alwin heb ik gekend. Ook een keer ruzie met hem gehad toen hij last had van roid rage omdat ik klaagde over de zwaarlopende pulley die hij had gemaakt.
     
    Back
    Naar boven