- Lid geworden
- 10 jun 2010
- Lengte
- 1m86
Dan zou ik zeggen, laat maar zien dan 😂Bij basic fit zouden ze roepen “ja als ik spoot zou ik ook zo uitzien”
Dan zou ik zeggen, laat maar zien dan 😂Bij basic fit zouden ze roepen “ja als ik spoot zou ik ook zo uitzien”
Tegen die gasten zeg ik het volgende.Bij basic fit zouden ze roepen “ja als ik spoot zou ik ook zo uitzien”
Zo zie je maar weer, mensen met een mentale afwijking heb je overal..Hier op het forum zou iemand het 'valsspelen' noemen.
Reactie: doe het dan👀Bij basic fit zouden ze roepen “ja als ik spoot zou ik ook zo uitzien”
Toont wel aan dat ze geen idee hebben wat er bij komt kijken.Bij basic fit zouden ze roepen “ja als ik spoot zou ik ook zo uitzien”
Waarom helemaal off ipv cruise?3 weken helemaal “off”. Iets te vet geworden rond de taille naar mijn idee dus kcal iets verlagen en die weer beetje strakker krijgen😅
Ik vermoed dat de “ …” verwijzen naar niet volledig offWaarom helemaal off ipv cruise?
De transitie verloopt zo te zien helemaal volgens schema, mirin. Ik zou je zelf doen zonder G, op zich.
Iets met voortplanting 👀Waarom helemaal off ipv cruise?
Nee helemaal offIk vermoed dat de “ …” verwijzen naar niet volledig off![]()
lolDe transitie verloopt zo te zien helemaal volgens schema, mirin. Ik zou je zelf doen zonder G, op zich.
Goed fysiek man! Netjes 💪3 weken helemaal “off”. Iets te vet geworden rond de taille naar mijn idee dus kcal iets verlagen en die weer beetje strakker krijgen😅Bekijk bijlage 579416
Hcg (en hmg) niet voldoende?Iets met voortplanting 👀
Dunno. Even off gaan is ook niet verkeerd imo. En vriendin vind het geen prettig idee dat ik iets toedien met proberen zwanger te worden. Dus als dat eventjes off betekent dan maar even off🤷♂️Hcg (en hmg) niet voldoende?
Wedde dat je off nog groter kan worden en zeker weer hier kan komen? Gewoon alles effe laten stabiliseren, de tijd geven en doortrainen. Komt echt wel goed. Voortplanting is ook vooral waarom ik geen gear wil nu.Nee helemaal off
Precies zo denk ik er ook overVoortplanting is ook vooral waarom ik geen gear wil nu.