- Lid geworden
- 5 apr 2005
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
En hoe zie jij er uit ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
En hoe zie jij er uit ?
LekkerEn hoe zie jij er uit ?
En hoe zie jij er uit ?
Wel bizarre rug/taille verhoudingThat face when @sterkekoffie zonder 5 jaar ook maar 1 dag op zijn voeding te letten year round er veel beter bij staat dan ik
Bekijk bijlage 583148
Schrale troost
Enige genetische blessing die ik wel hebWel bizarre rug/taille verhouding
Doe s niet zo negatief over jezelf johEnige genetische blessing die ik wel heb![]()
Stiekem ook wel benieuwd naar eigenlijkEn hoe zie jij er uit ?
Je schouders zijn wel goed manThat face when @sterkekoffie zonder 5 jaar ook maar 1 dag op zijn voeding te letten year round er veel beter bij staat dan ik
Bekijk bijlage 583148
Schrale troost
Oh train ik daarvoorJe traint om opgepompt en wous op een feest te staan met je shirt uit maar lacht om iemands lengte .....
Ja heel blij met mn huid so far 👌🏻Doe s niet zo negatief over jezelf johhuid is zo te zien ook mooi opgeknapt!
Vreemd ik ben nog nooit op een festival geweest .. Maar doe mijn soort de groeten van me hippi langwousOh train ik daarvoor
Dank ik zocht al naar een reden om nog wat met voeding te doen en wat halfbakken te trainen
Overigens zie ik wel veel van jou soort op die festivals, daar lach ik inderdaad om![]()
Dacht je al over het hoofd te hebben gezienVreemd ik ben nog nooit op een festival geweest .. Maar doe mijn soort de groeten van me hippi langwous
Meer quadsweet zo lijkt het, of sta je met je tenen verder naar buiten? Looking good though.