- Lid geworden
- 20 nov 2012
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
hij staat bijna als een ballerina die een pillet doetMeer quadsweet zo lijkt het, of sta je met je tenen verder naar buiten? Looking good though.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
hij staat bijna als een ballerina die een pillet doetMeer quadsweet zo lijkt het, of sta je met je tenen verder naar buiten? Looking good though.![]()
Thanks, varieer wekelijks met de mandatory poses tot ik tevreden ben, nooit dus. Definitie kan wekelijks een vertekend beeld geven, soms maak ik de foto's net na leg day of dag erna en dan oogt LB gewoon minder op dat momentMeer quadsweet zo lijkt het, of sta je met je tenen verder naar buiten? Looking good though.![]()
Je lijkt echt op een ruige zeerover niet lullig bedoelt ofzo
Ik heb wat vraagjes als ik ze mag stellen ik wou je privé bericht sturen ma lukt niet zou je mij 1 kunnen sturen? 🙈
het ligt niet aan de pomp
Poseren in het algemeen is niet goed maar met pomp is al helemaal scheefhet ligt niet aan de pomp
Becoming real kickboxerUpper body pompie, poseren met pomp nogsteeds problematisch![]()
👍Ik heb wat vraagjes als ik ze mag stellen ik wou je privé bericht sturen ma lukt niet zou je mij 1 kunnen sturen? 🙈
In before basic girl on Test.Ik heb wat vraagjes als ik ze mag stellen ik wou je privé bericht sturen ma lukt niet zou je mij 1 kunnen sturen? 🙈
Close.In before basic girl on Test.
2250 op 98?? Damn manMoe, flat en weinig energy. Paar kg's nog, en de laatste gaan altijd van mn middel dus daar ga ik nog wel wat leaner worden. Nu gaat het rap kwa definitie
2250kcals op 98kg = best afzien met mn werk en alles erbij🤣
No pump/filter Bekijk bijlage 583451
Ja woensdag en zondag 3500, dat is nog 1000 onder onderhoud, daar niet van.2250 op 98?? Damn man
Lekker man, hoelang bezig met de cut?Ja woensdag en zondag 3500, dat is nog 1000 onder onderhoud, daar niet van.
Kracht nog zo goed als zelfde als einde bulk. Repje minder hier, en op de compounds een enkele KG minder dus nog zeer tevreden zoals het loopt.
goeie 8 weken, kheb nooit zoveel tijd nodig.Lekker man, hoelang bezig met de cut?