MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

• Sorry maar ben op vakantie in Turkije. Heb deze week geen tijd om mee grappen en grollen te maken. Over 10 dagen ben ik terug, hoop vol nieuwe ideeën.
    Wij gaan dinsdag ook. Ik zal je zeker wel herkennen als ik je spot op het strand, kunnen we misschien samen met Toosje een durumpje eten!

IMG_6130.jpeg

Wat doe jij tegenwoordig nog qua gear? Paar jaar geleden ging je toch helemaal loesoe met doseringen en shit, nu niet meer?
    Al jaren niet meer en dat komt doordat ik een coach nam. Cruisen doe ik gewoon op 125mg test en bij een blast 500/600mg test e. Dan pak ik erbij bold of deca max 400mg en tren raak ik al helemaal niet meer aan door mentale side effects. Enige wat ik nog zou pakken is parabolan want daar kreeg ik de meeste kracht van.

Al jaren niet meer en dat komt doordat ik een coach nam. Cruisen doe ik gewoon op 125mg test en bij een blast 500/600mg test e. Dan pak ik erbij bold of deca max 400mg en tren raak ik al helemaal niet meer aan door mentale side effects. Enige wat ik nog zou pakken is parabolan want daar kreeg ik de meeste kracht van.
    Merk je veel verschil in kracht en spiermassa vergeleken met je kuren op veel hogere dosis?

Enige wat ik nog zou pakken is parabolan want daar kreeg ik de meeste kracht van.
    Ik hoorde dat je van parabolan icm anadrol idd wel goeie strenght PRs kunt maken ✌️

Ik
    Merk je veel verschil in kracht en spiermassa vergeleken met je kuren op veel hogere dosis?
    Ik switchte van aas merk en toen merkte ik al verschil op lage doseringen. deadliften doe ik toch niet meer. Vind ik te risky, vooral nu als zzper. en squatten doe ik hoge reps. Doe alleen nog zwaar benchen.
    Ik hoorde dat je van parabolan icm anadrol idd wel goeie strenght PRs kunt maken ✌️
    Ik zat op 200mg parabolan pw en 160kg bench vloog zo van me borst af. Werd er ook niet vochtig van. Bold + para was lekker.

Laatst bewerkt:
    Ik

Ik switchte van aas merk en toen merkte ik al verschil op lage doseringen. deadliften doe ik toch niet meer. Vind ik te risky, vooral nu als zzper. en squatten doe ik hoge reps. Doe alleen nog zwaar benchen.

Ik zat op 200mg parabolan pw en 160kg bench vloog zo van me borst af.
    Bekijk bijlage 597980
    Waarom doe je wel zwaar benchen, als je SQ en DL vermijdt, bij de BP zit een risico op schouderblessures?

#dtv

Waarom doe je wel zwaar benchen, als je SQ en DL vermijdt, bij de BP zit een risico op schouderblessures?

#dtv
    Ik doe niet 3-5 reps ermee. Max 8. Dumbbels hier gaat tot 70. Daarmee ga ik wel zwaar. Zit ook aan de deca momenteel.

Soortgelijke topics

• Eerste bericht heeft 4 afbeeldingen
    Reacties
    3
    Weergaven
    791
    • Gesloten
    • Eerste bericht heeft 5 afbeeldingen
    Reacties
    49
    Weergaven
    3K