AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• 1000020080.jpg

Weer wat vet kwijt en kracht erbij

Ja ik meen het, het is voor mij persoonlijk de beste training die er is. Ik voel dat ik steeds sterker word

Of ik ben een shapeshifter, weet het even niet

Dus in nog geen 9 uur ben je veranderd van schema en zie je enorme veranderingen? Ik heb geen AAS meer nodig denk ik, tijd voor overcoming isometrics.
    Dan nog 20 koppen koffie, wiet en wat kalmerende medicatie erbij en je maakt de gains van je leven. Geen AAS nodig.

Dan nog 20 koppen koffie, wiet en wat kalmerende medicatie erbij en je maakt de gains van je leven. Geen AAS nodig.
    Wie ben jij dan om een lid van dit forum (die nota bene onder behandeling is voor mentale problemen) belachelijk te maken terwijl je ook nog moderator bent. Inderdaad beter om die AAS te laten in jouw geval, kijken of je wat verstand terug krijgt

Wie ben jij dan om een lid van dit forum (die nota bene onder behandeling is voor mentale problemen) belachelijk te maken terwijl je ook nog moderator bent. Inderdaad beter om die AAS te laten in jouw geval, kijken of je wat verstand terug krijgt
    Zijn behandelaars zeggen dat hij gewoon stabiel is. Mag vrij uit internet gebruiken dus ja. Dan krijg je soms ook commentaar op dingen wat je post.

Dit is/was een bb forum, dus opzich logisch dat er niet eindeloze ruimte is voor gekkies. Jammer dat @wovano aangevallen word, een van de weinige echte bodybuilders hier

Soortgelijke topics

• Eerste bericht heeft 4 afbeeldingen
    Reacties
    3
    Weergaven
    790
    • Gesloten
    • Eerste bericht heeft 5 afbeeldingen
    Reacties
    49
    Weergaven
    3K