pineapple1025
Competitive Bodybuilder
- Lid geworden
- 17 aug 2020
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 72kg
Nog niet zo droog als ik wil zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Doe je pull overs voor lats of lat pully smal, dat raakt je lats wel.Of ik ben een shapeshifter, weet het even niet
Dan nog 20 koppen koffie, wiet en wat kalmerende medicatie erbij en je maakt de gains van je leven. Geen AAS nodig.Dus in nog geen 9 uur ben je veranderd van schema en zie je enorme veranderingen? Ik heb geen AAS meer nodig denk ik, tijd voor overcoming isometrics.
Wie ben jij dan om een lid van dit forum (die nota bene onder behandeling is voor mentale problemen) belachelijk te maken terwijl je ook nog moderator bent. Inderdaad beter om die AAS te laten in jouw geval, kijken of je wat verstand terug krijgtDan nog 20 koppen koffie, wiet en wat kalmerende medicatie erbij en je maakt de gains van je leven. Geen AAS nodig.
Gewoon stabiel hoor.Dan nog 20 koppen koffie, wiet en wat kalmerende medicatie erbij en je maakt de gains van je leven. Geen AAS nodig.
Zijn behandelaars zeggen dat hij gewoon stabiel is. Mag vrij uit internet gebruiken dus ja. Dan krijg je soms ook commentaar op dingen wat je post.Wie ben jij dan om een lid van dit forum (die nota bene onder behandeling is voor mentale problemen) belachelijk te maken terwijl je ook nog moderator bent. Inderdaad beter om die AAS te laten in jouw geval, kijken of je wat verstand terug krijgt
Dit is/was een bb forum, dus opzich logisch dat er niet eindeloze ruimte is voor gekkies. Jammer dat @wovano aangevallen word, een van de weinige echte bodybuilders hierWie ben jij dan om een lid van dit forum (die nota bene onder behandeling is voor mentale problemen) belachelijk te maken terwijl je ook nog moderator bent. Inderdaad beter om die AAS te laten in jouw geval, kijken of je wat verstand terug krijgt