Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• Altijd zo zwart wit hier 😊 Maar, nee. Ik heb niets tegen hem of zijn foto's. Alleen tegen de hoeveelheid.

Ik ben dol op ijs, maar van teveel ijs word ik ook misselijk.
    Gewoon een vinger in je keel en dan weer gaaaaan. En maak een foto.

5 weken post show. Niks geks gedaan met voeding deze week. Alleen 2 keer extra havermout maaltijd gegeten. Voor de rest gewoon aan schema gehouden. Kcal zijn 4400. Wel 4kg zwaarder. Morgen ga ik op vakantie dus probeer ik deze shape beetje vast te houden. Gewicht is 114,5 nu.
    IMG_3455.jpeg
    IMG_3451.jpeg
    IMG_3439.jpeg

Wat heb je feitelijk altijd in je mondje?
    Soort afstand bediening van een tripod om pics te maken?
    Hahaha waar dacht je dan dat hij hem voor gebruikte 😅😜

Geen idee, die jonge lui met hun technologie..
    In mijn DBB jaren ging ik voor een 100 eurie camera staan, even autotimer op 10 seconden zetten en hopen voor het beste.
    Jij bent natuurlijk al zo oud he... :thumb:

Ik downloaden vroeger nog Zahsni youtube video's, vervolgens converten voor de mp3 player, toen de smartphone nog niet bestond, toen er verdommen nog eens gepraat werd tegen elkaar in de gym.
    Ik gebruikte Khazaa en Bearshare om te downloaden, en brandde dan de mp3 op een cd. Toen hadden we allemaal nog een nokia 3210! We waren allemaal snake-masters!

Ik ga naar de sportschool om te sporten en niet om te praten lol
    Helaas kent bijna elke gym wel een kletskous of groepje kletskouzen die meerdere apparaten bezet houdt, kom ik aanzetten en in mijn beste Russisch vraag ik dan "Bezet?" ....."ooh, no no you can use it!" wordt er dan geantwoord......

Back
    Naar boven