MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• Ik downloaden vroeger nog Zahsni youtube video's, vervolgens converten voor de mp3 player, toen de smartphone nog niet bestond, toen er verdommen nog eens gepraat werd tegen elkaar in de gym.
    Vroeger was er nog geen YouTube. Toen stond in de gym de radio aan of een cd op (op mijn werk nog steeds) en had niemand een telefoon bij zich in de gym. Ik train nog steeds vaak zonder telefoon, heerlijk.

Laatst bewerkt:
    Vroeger was er nog geen YouTube. Toen stond in de gym de radio aan een cd op (op mijn werk nog steeds) en had niemand een telefoon bij zich in de gym. Ik train nog steeds vaak zonder telefoon, heerlijk.
    Ik heb mijn telefoon voor logging van mijn training.

Maandag, altijd weer fijn om weer te kunnen trainen.
    20240610_174945.jpg

Mooie rode hakjes, wat hoort daarbij ?
    :eyebrow:
    Voeten?

Nee is een hele oude poster net een vrouwlijke BBster. Train in een oldskool hardcore basement gym. Niks van luxe. Enkel spiegels, lampen en posters naast de trainapparatuur.

Laatste tijd zet ik muziek op of een podcast en leg ik de tel in de kluis. Kluisjes zitten in de gym zelf dus Bluetooth koptelefoon signaal blijft.

Maar dan merk ik nog dat ik altijd in mijn broek zit te wroeten om dat ding te zoeken.

Dus nu pak ik mijn lul maar gewoon.

Voeten?

Nee is een hele oude poster net een vrouwlijke BBster. Train in een oldskool hardcore basement gym. Niks van luxe. Enkel spiegels, lampen en posters naast de trainapparatuur.
    Toen vrouwen nog vrouwen waren en mannen mannen. Toen op vrijdag avond er een cdeetje van ACDC in de stereo toren ging en echte mannen stonden te poseren in slip.
    Tegenwoordig lijkt alles nep en surrogaat. En poseren wordt niet gewaardeerd. Ik snap die nieuwe sportschool cultuur niet zo goed. Vroeger trainde men vooral omdat ze het zelf leuk vonden, nu lijkt het vooral voor de likes.

Toen vrouwen nog vrouwen waren en mannen mannen. Toen op vrijdag avond er een cdeetje van ACDC in de stereo toren ging en echte mannen stonden te poseren in slip.
    Tegenwoordig lijkt alles nep en surrogaat. En poseren wordt niet gewaardeerd. Ik snap die nieuwe sportschool cultuur niet zo goed. Vroeger trainde men vooral omdat ze het zelf leuk vonden, nu lijkt het vooral voor de likes.
    Bij ons het zoals het hoort. Lekker hard trainen, geen airco en geen fancy shit. Posters tegen betonnen muren, ijzergeur, spiegels en lampen.

Oja en een hele goede, gezellige en competatieve sfeer. Iedereen kent elkaar hier en helpt elkaar waar nodig.

Vroeger toen de mannen van staal waren en de boten van hout! En nu precies andersom...

Welkom in “tweeduizend insta-fame en duizend filters jaar”. 🙈🙈

Vroeger toen de mannen van staal waren en de boten van hout! En nu precies andersom...

Vroeger toen de wc nog vies was en de sex nog schoon.

Back
    Naar boven