Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• Ik ga er gemakshalve even van uit dat Pindakaas de "Panis" in het door jou geciteerde artikel is. Het artikel bevindt zich achter een betaalmuur zie ik dus ik kan niets zeggen over de rest, maar ik vraag me wel af waarom iemand de publiciteit opzoekt door middel van een krantenartikel en vervolgens niet bepaald eerlijk is in haar verhaal.

Maar dat is verder uiteraard niet aan mij.
    Omdat het strafbaar is in België. Dan is het toch logisch dat je dat niet verteld.
    Ik ga ervan uit dat Pindakaas niet zelf de krant heeft gevraagd om iets te publiceren. Maar goed, dan nog kan ze niet open zijn.

Omdat het strafbaar is in België. Dan is het toch logisch dat je dat niet verteld.
    Ik ga ervan uit dat Pindakaas niet zelf de krant heeft gevraagd om iets te publiceren. Maar goed, dan nog kan ze niet open zijn.
    Tussen iets niet vertellen en er ronduit over liegen zit, naar mijn verder niet belangrijke mening, wel een wereld van verschil. Ieder zijn of haar ding!

Ik zie inmiddels dat indien het om een vrouw gaat vragen of opmerkingen niet gewenst zijn, iets waar anderen in een ander topic ook al tegen aan liepen. Mijn excuus voor het verstoren van de orde.

Kan dat gelul over Pindakaas stoppen nu ?

Ze ziet er perfect uit en dat verdient respect, over gebruik hebben we het laatst al over gehad/ # belgie
    Precies en ze heeft veel beter lichaam dan de meesten hier =] Niets dan respect voor jou pindakaas

• Like
    Waarderingen: K82
    Dan ga je niet zelf hele tijd de publiciteit opzoeken. Je weet goed genoeg dat anabolen aan bod gaan komen bij zo'n interview, doe er dan niet aan mee en zeg niks.
    In een ander krantenartikel benoemen dat je 1000€ per maand kwijt bent aan je gear, om even later een gofundme te starten om je gebruik te financieren.

En als je dan de vraag krijgt hoe 't komt dat andere mensen niet hetzelfde fysiek kunnen bereiken durven zeggen dat ze niet evenveel discipline en doorzettingsvermogen hebben.

Je zal maar eens een beetje kritisch zijn hier, o wee.

Dan ga je niet zelf hele tijd de publiciteit opzoeken. Je weet goed genoeg dat anabolen aan bod gaan komen bij zo'n interview, doe er dan niet aan mee en zeg niks.
    In een ander krantenartikel benoemen dat je 1000€ per maand kwijt bent aan je gear, om even later een gofundme starten om je gebruik te financieren.

En als je dan de vraag krijgt hoe 't komt dat andere mensen niet hetzelfde fysiek kunnen bereiken durven zeggen dat ze niet evenveel discipline en doorzettingsvermogen hebben.

Je zal maar eens een beetje kritisch zijn hier, o wee.
    Did not know this story! Dan mag je niet zeuren als dit klopt 👋🏻

Wouter (35).jpg

Hetzelfde BW op de foto’s, totaal andere look. Links is 9 april, richting het einde van mijn vorige blast (week 16). Rechts vanochtend, nog maar 2 weken aan het dus nog niet de volledig androgene effecten. Redelijk tevreden, maar moet beter.

Bijlagen

• 9562E4CC-8DB1-44DA-93D5-D184A34AAB87.jpeg
      9562E4CC-8DB1-44DA-93D5-D184A34AAB87.jpeg
      231,9 KB · Weergaven: 122
    • 0AC0178B-62D7-49CE-A7A3-FB2EAC99B195.jpeg
      0AC0178B-62D7-49CE-A7A3-FB2EAC99B195.jpeg
      224,6 KB · Weergaven: 118
    • CCFE3CE4-9233-4263-ABFA-EDFE9A164574.jpeg
      CCFE3CE4-9233-4263-ABFA-EDFE9A164574.jpeg
      232,5 KB · Weergaven: 119
    • 7C26A11C-B978-40B9-8CD7-17F9821DD78D.jpeg
      7C26A11C-B978-40B9-8CD7-17F9821DD78D.jpeg
      233,7 KB · Weergaven: 124
    Hetzelfde BW op de foto’s, totaal andere look. Links is 9 april, richting het einde van mijn vorige blast (week 16). Rechts vanochtend, nog maar 2 weken aan het dus nog niet de volledig androgene effecten. Redelijk tevreden, maar moet beter.
    Goeie progressie op je benen gegooid man!💪

Goeie progressie op je benen gegooid man!💪
    Daar gaat echt heel weinig volume naartoe, ligt weinig focus op maar groeit het hardst, en het is mijn favo spiergroep om te trainen🥲

Daar gaat echt heel weinig volume naartoe, ligt weinig focus op maar groeit het hardst, en het is mijn favo spiergroep om te trainen🥲
    Heb ik met mijn borst en rug. Doe ik nog maar 6 sets per week maar die groeien ook nog steeds het hardst. Even kijken wat aankomende tijd gaat doen anders ga ik ze maar 1x per 2 weken nog maar trainen. Focus ligt op benen maar willen nog niet echt groeien haha.

Echt netjes man! Wil je je leg workout eens delen?!

Back
    Naar boven