XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• Echt netjes man! Wil je je leg workout eens delen?!
    Thanks! Zeker! Heb ik 1x per 7 dagen benen, alles tot concentrisch/technisch falen.
    2 sets smith squat (6-10, 10-20), tempo 3111
    2 sets leg extensions (6-10, 10-20) tempo 3111
    2 sets leg press high wide stance (8-12, 12-20) tempo 3011
    2 sets 45G extension (8-12, 12-20) tempo 3111
    2 sets lying leg curl (8-12, 12-20) tempo 3011
    2 sets seated leg curl (8-12, 12-20) tempo 3111
    3 sets standing calf raise (10+) tempo 3211

Ik heb ook nog een posterior dag waarin ik het volgende doe voor legs:
    2 sets lying leg curl (6-10, 10-20) tempo 3011
    2 sets stiff leg deadlifts (6-10, 10-20) tempo 3111

Vorige push eigenlijk al bovenstaande gedaan met 3 sets met 2 RIR, sinds cruise teruggebracht naar 2 sets zonder RIR.

Lekker droog worden dan weer bouwen

Bijlagen

• IMG_0028.png
      IMG_0028.png
      505,6 KB · Weergaven: 93
    Ochtendshape. Coach heb me kcal verlaagd. Omdat ik iets te snel in gewicht omhoog was gegaan. Vind alleen moeilijk nu om weer zo laag te gaan. Dus paar extra dingetjes gegeten afgelopen week. Gewicht is alsnog gedropt. Zit nu 115,5kg.
    IMG_4005.jpeg

Ochtendshape. Coach heb me kcal verlaagd. Omdat ik iets te snel in gewicht omhoog was gegaan. Vind alleen moeilijk nu om weer zo laag te gaan. Dus paar extra dingetjes gegeten afgelopen week. Gewicht is alsnog gedropt. Zit nu 115,5kg. Bekijk bijlage 630865
    je coach zet je niet voor niets zo laag he, dus dan moet je niet extra gaan eten dan heeft zijn plan geen zin en heb jij geen vertrouwen in je coach en zijn plan.

je coach zet je niet voor niets zo laag he, dus dan moet je niet extra gaan eten dan heeft zijn plan geen zin en heb jij geen vertrouwen in je coach en zijn plan.
    ja dat weet ik. Heeft niks met geen vertrouwen te maken? Was gebak thuis gehaald en had 2 gebakjes op. Op werk lag er een pak koek en paar koekjes gegeten. Dat was het vond het moeilijk om te laten staan. Gelukkig ben ik geen robot en ook maar mens. Maar nogmaals niks met geen vertrouwen te maken.

ja dat weet ik. Heeft niks met geen vertrouwen te maken? Was gebak thuis gehaald en had 2 gebakjes op. Op werk lag er een pak koek en paar koekjes gegeten. Dat was het vond het moeilijk om te laten staan. Gelukkig ben ik geen robot en ook maar mens. Maar nogmaals niks met geen vertrouwen te maken.
    verder wel een goede shape trouwens :P ;)

Kom van ver :hahaha: Jij weet ongetwijfeld zelf met die lange armen / benen van je hoe lastig het is.

Moet zeggen dat John Meadows zijn arm workouts wel heel goede gains hebben gegeven van alles wat ik geprobeerd heb over de jaren.
    Monsterarmen man, wat is je lengte en gewicht?

Kom van ver :hahaha: Jij weet ongetwijfeld zelf met die lange armen / benen van je hoe lastig het is.

Moet zeggen dat John Meadows zijn arm workouts wel heel goede gains hebben gegeven van alles wat ik geprobeerd heb over de jaren.
    Ja ik heb ook geen triceps. Heb alleen biceps haha. Dus weet dat het lastig is idd.

Back
    Naar boven