- Waardering
- 25.630
- Massa
- 160kg
Gelukkig heb ik wel abs, dan compenseert het
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Gelukkig heb ik wel abs, dan compenseert het
Ligt eraan wat ik op heb.Gaat het nog wel een beetje goed met je? Het topic staat er nog gewoon en is nooit weggeweest.
Je weet waar ik over praat pirato. Jullie hebben die topic uit die lijst gehaald zodat mensen minder snel geneigd zijn om er op te klikken.Ligt eraan wat ik op heb.
Ik zie dat hij nog bestaat alleen staat hij niet meer tussen de lijst van ''wat is er nieuw''. Dat was voorheen altijd het geval.
Je weet waar ik over praat pirato. Jullie hebben die topic uit die lijst gehaald zodat mensen minder snel geneigd zijn om er op te klikken.
Plezier is niet meer toegestaan.
Als jij me er niet op wees had ik het zelf niet eens geweten.Je weet waar ik over praat pirato. Jullie hebben die topic uit die lijst gehaald zodat mensen minder snel geneigd zijn om er op te klikken.
Hebben de mods het alleen voor hem weggehaald? Is dat zelfbescherming, censuur of beide?
Volgens mij plannen ze een smoes met hemHebben de mods het alleen voor hem weggehaald? Is dat zelfbescherming, censuur of beide?
Je weet waar ik over praat pirato. Jullie hebben die topic uit die lijst gehaald zodat mensen minder snel geneigd zijn om er op te klikken.
Daar wacht ik al zolang op❤️
Leg je maar klaar dan, die moet je verdienen.
Is goed daddy
Jij binnekort vader toch?
Tuurlijk, doen we gewoon morgen even.
Wist niet dat jij een vrouwlijke fotograaf was.