• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• Want het lichaam herkent kabels en losse gewichten.

Ok
    Nee, maar je lichaam zal meer baad hebben bij de ene length-tension curve dan bij de ander. Beeld je in hoe de zwaartekracht de aanspanning van je bicep beïnvloed. Dat verschilt per oefening en uitvoering.

• Like
    Waarderingen: Nielsmas30 en Schwarzeneggertje
    What Have I Done Cat GIF

• Haha
    Waarderingen: GigaBrett en User_1234
    Ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor oefeningen je precies doet met kabels voor arms; er zitten uiteraard wat goede oefeningen bij zoals overhead cable/rope extensions of rope hammer curls ofzo.

Maar gemiddeld gezien durf ik met 10000% zekerheid te stellen dat je meer hebt aan old skool straight bar curls en tricep skull crushers dan allemaal gay ass pinky twisting oefeningen aan de cable station.

• Like
    Waarderingen: Schwarzeneggertje
    Ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor oefeningen je precies doet met kabels voor arms; er zitten uiteraard wat goede oefeningen bij zoals overhead cable/rope extensions of rope hammer curls ofzo.

Maar gemiddeld gezien durf ik met 10000% zekerheid te stellen dat je meer hebt aan old skool straight bar curls en tricep skull crushers dan allemaal gay ass pinky twisting oefeningen aan de cable station.
    Dat klinkt ook wel spannend🤦🏻

Heb ik wel eens gemeten en was 80 (debiel). Maar dat lag aan de vragen, die klopten niet. Op de universiteit was ik de slimste van de vakgroep, maar dat was mijn eigen mening. De leider van de vakgroep schreef namelijk zijn naam als eerste auteur op mijn publicaties zonder die meer dan oppervlakkig gelezen te hebben.

• Like
    Waarderingen: Brownie88
    Of doe even een plaatje ipv een praatje.
    IMG-20240908-WA0000.jpg

Halters of kabels, maakt mij niets uit, daar waar plek is.

• Like
    • Bicep
    • Heart
    Waarderingen: Sjimpiej1986, The Barbarian, 2Stronk en 9 andere personen
    Welke van deze 2 hier gebruikte er nou kabels dan? :haha:

Terug
    Naar boven