XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

1000002553.jpg
Mooi daar geniet ervan meid

Maar heb het bodybuilding even helemaal los gelaten en doe nu alles puur voor de fun, aankomende jaren sws geen wedstrijd of iets. Dus ik maak me er ook 0,0 zorgen om, ben geen wedstrijdbodybuilder die 100% strikt is year round momenteel en heb daar ook geen behoefte gaan, is dit optimaal voor progressie? Nee 0,0 maar dat is nier erg

We spreken elkaar over 2 weken wel weer wanneer je vol in prep bent.

107 ochtendgewicht dag na de vakantie, verwacht dat het deze week nog iets oploopt naar voor de vakantie 109 gemiddeld.
Shape niet dik dus direct begonnen met de blast, aangezien vakantie week een deload was.
20 weken pushen, start laag dosering opbouwend naar hoog. Misschien moddervet met kerst, misschien niet.

IMG_5874.jpeg

107 ochtendgewicht dag na de vakantie, verwacht dat het deze week nog iets oploopt naar voor de vakantie 109 gemiddeld.
Shape niet dik dus direct begonnen met de blast, aangezien vakantie week een deload was.
20 weken pushen, start laag dosering opbouwend naar hoog. Misschien moddervet met kerst, misschien niet.

IMG_5874.jpeg
Waar bestaat je blast uit (doseringen enzo)?

IMG_5874.jpeg
succes met de blast kerel💪🏽🤗

Waar bestaat je blast uit (doseringen enzo)?
Ik verwacht iets in de richting van test/npp/primo bij hem

IMG_5874.jpeg
Beest

Hoe hoog start je dan? Wat is laag beginnen?
700mg totale load beginnen (cruise 375mg) en elke 2/3 weken indien kracht stagneert uppen. Max 1750/2g pw aangezien hoger ik snel klaar ben en ik vermoeidheidsklachten krijg. Kuur liever langer door lager te beginnen dan meteen 1.5g pw erin te duwen.

700mg totale load beginnen (cruise 375mg) en elke 2/3 weken indien kracht stagneert uppen. Max 1750/2g pw aangezien hoger ik snel klaar ben en ik vermoeidheidsklachten krijg. Kuur liever langer door lager te beginnen dan meteen 1.5g pw erin te duwen.
400 test 200 primo 100 npp? Gezien je lekker geheimzinnig aan het doen bent 😅 *interessant doen

Back
Naar boven