- Waardering
- 25.730
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Mooi daar geniet ervan meid
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Mooi daar geniet ervan meid
Maar heb het bodybuilding even helemaal los gelaten en doe nu alles puur voor de fun, aankomende jaren sws geen wedstrijd of iets. Dus ik maak me er ook 0,0 zorgen om, ben geen wedstrijdbodybuilder die 100% strikt is year round momenteel en heb daar ook geen behoefte gaan, is dit optimaal voor progressie? Nee 0,0 maar dat is nier erg
Waar slaat deze opmerking nou op? Alsof ik elke keer plots toch in prep ga. Heb maar 1 prep gedaan tot nu toe en nooit eentje erna meer gestartWe spreken elkaar over 2 weken wel weer wanneer je vol in prep bent.
Wow mooi uitzicht heb jij zeg!
Goed werk!! mooi resultaatVan 93kg naar 82 op dit moment cutten tot 78 is het doel ongeveer
Waar bestaat je blast uit (doseringen enzo)?107 ochtendgewicht dag na de vakantie, verwacht dat het deze week nog iets oploopt naar voor de vakantie 109 gemiddeld.
Shape niet dik dus direct begonnen met de blast, aangezien vakantie week een deload was.
20 weken pushen, start laag dosering opbouwend naar hoog. Misschien moddervet met kerst, misschien niet.
2kg MC hamburgers, 3kg friet, 1kg zoetzure saus. Dit wordt elke 2/3 weken verhoogd.
succes met de blast kerel💪🏽🤗107 ochtendgewicht dag na de vakantie, verwacht dat het deze week nog iets oploopt naar voor de vakantie 109 gemiddeld.
Shape niet dik dus direct begonnen met de blast, aangezien vakantie week een deload was.
20 weken pushen, start laag dosering opbouwend naar hoog. Misschien moddervet met kerst, misschien niet.
Ik verwacht iets in de richting van test/npp/primo bij hem
Beest107 ochtendgewicht dag na de vakantie, verwacht dat het deze week nog iets oploopt naar voor de vakantie 109 gemiddeld.
Test npp primo
Hoe hoog start je dan? Wat is laag beginnen?
700mg totale load beginnen (cruise 375mg) en elke 2/3 weken indien kracht stagneert uppen. Max 1750/2g pw aangezien hoger ik snel klaar ben en ik vermoeidheidsklachten krijg. Kuur liever langer door lager te beginnen dan meteen 1.5g pw erin te duwen.
400 test 200 primo 100 npp? Gezien je lekker geheimzinnig aan het doen bent 😅 *interessant doen700mg totale load beginnen (cruise 375mg) en elke 2/3 weken indien kracht stagneert uppen. Max 1750/2g pw aangezien hoger ik snel klaar ben en ik vermoeidheidsklachten krijg. Kuur liever langer door lager te beginnen dan meteen 1.5g pw erin te duwen.
Heb jij geen geheim recept?🤭400 test 200 primo 100 npp? Gezien je lekker geheimzinnig aan het doen bent 😅 *interessant doen