- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 2m01
Consistent zijn, goed en hard trainen (niet geblesseerd raken), volgens schema eten en goede genen hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Consistent zijn, goed en hard trainen (niet geblesseerd raken), volgens schema eten en goede genen hebben.
Precies dit, er is geen geheim recept.Consistent zijn, goed en hard trainen (niet geblesseerd raken), volgens schema eten en goede genen hebben.
je zou vorig jaar ooit een intake bij mij komen doen alleen je bent nooit komen opdagen toen...Zoek btw een coach. Wil mijn aangeklooi wat serieuzer gaan aanpakken. Geen PM sturen maar een link of aanbeveling. Mail mag ook.
Dat was mijn vraag niet. Ik dacht het toen allemaal zelf wel te kunnen icm met wat persoonlijke omstandigheden. Zat toen niet zo lekker in mijn vel. Nu loopt alles op rolletjes en kan ik mijzelf goed focussen.je zou vorig jaar ooit een intake bij mij komen doen alleen je bent nooit komen opdagen toen...
dat je nog steeds welkom bentDat was mijn vraag niet. Ik dacht het toen allemaal zelf wel te kunnen icm met wat persoonlijke omstandigheden. Zat toen niet zo lekker in mijn vel. Nu loopt alles op rolletjes en kan ik mijzelf goed focussen.
Hoe kan ik in contact komen ,link of mail?
Wat een mailadres, dat is toch totaal niet gemakkelijk?
Als dat al teveel moeite kost wil ik je niet eens coaching geven ookWat een mailadres, dat is toch totaal niet gemakkelijk?
Klik. Kopiëren. Invoegen...Wat een mailadres, dat is toch totaal niet gemakkelijk?
Haha okay wat jij wil, je snapt me duidelijk niet.Als dat al teveel moeite kost wil ik je niet eens coaching geven ook
Wanneer je bijv telefonisch je mailadres geeft doe je dat ook?
Bel jij nog met je telefoon anno 2024? PrimitievelingHaha okay wat jij wil, je snapt me duidelijk niet.
Wanneer je bijv telefonisch je mailadres geeft doe je dat ook?
Lekker 💪Dat was mijn vraag niet. Ik dacht het toen allemaal zelf wel te kunnen icm met wat persoonlijke omstandigheden. Zat toen niet zo lekker in mijn vel. Nu loopt alles op rolletjes en kan ik mijzelf goed focussen.
Ben benieuwd.
Waarnaar?
Naar het resultaat van de samenwerking van Mindcontrol en Wengstertje.
Natural is er niet veel te bereiken en al helemaal niet als je ook nog droog wil staan. De enige natural bodybuilder die ik ben tegengekomen en die beter was dan ik, was mijn stiefvader en die was "de sterkste man van Den Haag".
Vraag me ook wel eens af, hoeveel het mij nog zou opleveren. Ik zou het helemaal mooi vinden als Mindcontrol nu naturel verder zou gaan en dan met coach evengoed zijn beste vorm neerzet.