- Waardering
- 13.731
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
sorry voor de mislukte grap
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
sorry voor de mislukte grap
Zit geen millimeter oostblok geen in mij dus ✅😂
Niet zo wijfachtig doen. We weten allemaal dat je gekke legs hebt waar je trots op mag zijn pappi.
Niet gaan Humble braggen nou. Maar goed het siert je wel dat je ons hiermee een minder extreme minderwaardigheidscomplex gunt. Lief van je.
🫶🤝 wil geen Johnny munster/tavi castro praktijken hebben😜Niet gaan Humble braggen nou. Maar goed het siert je wel dat je ons hiermee een minder extreme minderwaardigheidscomplex gunt. Lief van je.
Moeten we maar een keer gauw beentjes samen doen🤭 misschien doet wovano ook mee en moet er weer een poll aangemaakt worden voor wie 🤮🤣
Ziet er goed uit!
Nog last van ochtendbloat? Staat er goed bij💪🏻👍🏻
Gaat goed...hè, je zit lekker vol.💪
ready voor wat?Gaat goed...hè, je zit lekker vol.💪
Nog ff de boel scheren...een zonnebankie pakken en je bent ready.
Om naar het front gestuurd te kunnen worden
Het front van de Mr. Olympia 2025!!!!!!!!!
Voor de zomer lekker bruin te zijn 🤣
Nee pomp beiden niet echt maar inderdaad wel aangespannen en de ander niet.Super mooi verschil, maar de pose dikt het ook wel aan. Buik uitgestoken in eerste foto lijkt het,en abs aangespannen op tweede. Tevens pump/no pump. Of zie ik dit verkeerd?
Ja, dat er verschil is moge duidelijk zijn! De opmerking van 'vergelijkbaar verschil in 1 minuut' kwam dan ook weer niet van mij. Ik denk dat driekwart van het verschil gewoon echte fysieke vooruitgang is, en dan een klein restje verschil in foto/pose.Nee pomp beiden niet echt maar inderdaad wel aangespannen en de ander niet.
Maarja verder zie ik wel duidelijk verschil.