• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• Zou dan eerder op 2 benches in een smith machine gaan staan met de bar met een V-bar eraan tussen me benen.

Maar goed dat is best wel gay.
    Ik hou het wel bij squats🤠
    Wat een ander vind hoe ik er bij sta boeit me niet zoveel maar dit klinkt veel te moeilijk allemaal🤣

1. Is dit hetzelfde mechanisme waarmee je met front en highbar squat meer quads traint tov box squat of low bar squat?
    2. En hoe je de bbsq meer knees over toes doet tov met rechte onderbenen?
    Klopt, en daarbij is een low bar squat minst quad dominant

• Like
    Waarderingen: Mentat
    AK wat vind je van Bulgarian Split Squats?
    Daar pomp je echt hard je quads mee op.

• Like
    Waarderingen: Sjimpiej1986, molenaar d, Gremlin en 1 andere persoon
    Ik (belt) squat een vrij dichte/rechte stance om de nadruk op quads te leggen idem dito met leg press laag en smal. Adductor doe ik eigenlijk alleen isolatie op de adductor machine.

Meen breder stance met squat is meer focus en op hams/glutes en vooral glutes moet ik ff niet hebben.

Totaal beeld geeft een beter beeld:
    IMG_9399.jpeg

Schwarzeneggertje geen grapjes over me armen maken aub!
    met zulke vleugels kan je vliegen man!......dus niet te hard lopen :D

Laatst bewerkt:
    • Heart
    Waarderingen: AK
    AK wat vind je van Bulgarian Split Squats?
    Daar pomp je echt hard je quads mee op.
    Vind zulke oefeningen wel leuk om als laatst te zetten om de spier echt te pompen, maar mijn leg day is eigenlijk vrij basic, leg ext, belt squat, leg press en dan 2 oefening hams en 1 voor adductor. Kuiten doe ik op push/pull, niet dat dit het verschil maakt maar na mijn leg sessie raffel ik kuiten af dus dan skip ik het gewoon en doe ik het bij push/pull doordat die sessies “minder” belastend aanvoelen dan benen trainen.

• Like
    • Bicep
    Waarderingen: Sjimpiej1986 en K82
    Mijn persoonlijke ervaring is dat je kan leg pressen en machine squatten wat je wil, maar echte quad massa aan alle kanten (adductors, sweep) krijg je alleen van barbell squats.

Maarja, dan heb je weer gevallen als Dorian die dat totaal ontkrachten.

Ik merk iig aanzienlijk verschil in mijn benen als ik eens een paar maanden niet squat vanwege een blessure. De volheid verdwijnt gelijk. Al die machines compenseren dat nauwelijks.

• Like
    Waarderingen: snakeman en Brownie88
    VideoCapture_20241129-102949.jpg

• Like
    • Bicep
    Waarderingen: The Hoff, Sjimpiej1986, MrDroeftoeter en 15 andere personen
    Terug
    Naar boven