- Waardering
- 24.532
- Lengte
- 1m83
Helaas zit het forum vol homofoben die dat niet durven toegeven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Helaas zit het forum vol homofoben die dat niet durven toegeven.
Ik durf dat anders echt wel toe te geven.Helaas zit het forum vol homofoben die dat niet durven toegeven.
Homo sapiens bedoel je?Helaas zit het forum vol homofoben die dat niet durven toegeven.
Goede dipbelt en op benches of boxen staan, denk ik?
Dat is toch super kutZou dan eerder op 2 benches in een smith machine gaan staan met de bar met een V-bar eraan tussen me benen.
Maar goed dat is best wel gay.
Ik hou het wel bij squats🤠Zou dan eerder op 2 benches in een smith machine gaan staan met de bar met een V-bar eraan tussen me benen.
Maar goed dat is best wel gay.
Ik vind dit heel ingewikkeld.
Het is ook de letterlijke betekenis van professor (van het Latijnse profiteor).
Andere sport zoeken. Bodybuilding gaat hem niet worden. 😌
Klopt, en daarbij is een low bar squat minst quad dominant1. Is dit hetzelfde mechanisme waarmee je met front en highbar squat meer quads traint tov box squat of low bar squat?
2. En hoe je de bbsq meer knees over toes doet tov met rechte onderbenen?
Dacht al dat hij van de taai was.Zit jij nu over ak z'n p**mel te fantaseren? Dat kan niet hoor
Als we dan toch zo gaan doen...Het is ook de letterlijke betekenis van professor (van het Latijnse profiteor).
Sapere aude!
Ligt er dus aan of je meer verticaal zakt (dus knie over teen) of meer naar achteren zakt (knie boven hak)AK wat vind je van Bulgarian Split Squats?
Daar pomp je echt hard je quads mee op.
met zulke vleugels kan je vliegen man!......dus niet te hard lopenIk (belt) squat een vrij dichte/rechte stance om de nadruk op quads te leggen idem dito met leg press laag en smal. Adductor doe ik eigenlijk alleen isolatie op de adductor machine.
Meen breder stance met squat is meer focus en op hams/glutes en vooral glutes moet ik ff niet hebben.
Totaal beeld geeft een beter beeld:
Schwarzeneggertje geen grapjes over me armen maken aub!
Vind zulke oefeningen wel leuk om als laatst te zetten om de spier echt te pompen, maar mijn leg day is eigenlijk vrij basic, leg ext, belt squat, leg press en dan 2 oefening hams en 1 voor adductor. Kuiten doe ik op push/pull, niet dat dit het verschil maakt maar na mijn leg sessie raffel ik kuiten af dus dan skip ik het gewoon en doe ik het bij push/pull doordat die sessies “minder” belastend aanvoelen dan benen trainen.AK wat vind je van Bulgarian Split Squats?
Daar pomp je echt hard je quads mee op.
Wat ligt daar aan? Waar je het accent legt ofzo? 😊Ligt er dus aan of je meer verticaal zakt (dus knie over teen) of meer naar achteren zakt (knie boven hak)
Ja, de stretch word anders door de hoek die je been en upper van elkaar heeft/maakt.