• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Mijn persoonlijke ervaring is dat je kan leg pressen en machine squatten wat je wil, maar echte quad massa aan alle kanten (adductors, sweep) krijg je alleen van barbell squats.

Maarja, dan heb je weer gevallen als Dorian die dat totaal ontkrachten.

Ik merk iig aanzienlijk verschil in mijn benen als ik eens een paar maanden niet squat vanwege een blessure. De volheid verdwijnt gelijk. Al die machines compenseren dat nauwelijks.
Same here, daarom ga ik weer beginnen met squats vanaf volgende legday🤗

Vroeger hadden ze ook geen belt Squad en kijk hoe groot ze zijn geworden. Bodybuilders van jaren 90 zou niemand van de huidige Olympia in de buurt komen. Kevin Markus ect wat een monsters waren dat

• Haha
Waarderingen: Bokito
Mijn persoonlijke ervaring is dat je kan leg pressen en machine squatten wat je wil, maar echte quad massa aan alle kanten (adductors, sweep) krijg je alleen van barbell squats.

Maarja, dan heb je weer gevallen als Dorian die dat totaal ontkrachten.

Ik merk iig aanzienlijk verschil in mijn benen als ik eens een paar maanden niet squat vanwege een blessure. De volheid verdwijnt gelijk. Al die machines compenseren dat nauwelijks.
Als natural heb ik dat ook. Bij mij komen alleen leg extensions in de buurt.

• Haha
Waarderingen: brian0206 en ThaWasteland
  • Like
Waarderingen: The Hoff, Nielsmas30, ricardovrol en 3 andere personen
9E9AAFAA-89E8-4983-9AF2-240E48EE2FE7.jpeg

@ 83kg deze ochtend

• Like
  • Bicep
  • Love
Waarderingen: The Hoff, Gremlin, Alisa en 14 andere personen
Hoe krijg je van die enorme side delts
Ik doe minder reps/ meer gewicht sinds jp dat heeft uitgelegd dat je daardoor beter hersteld en net zoveel gains pakt als je hoger in reps zit en faalt maar wel meer vraagt van herstel. Herstel en vermoeidheid is vaak een dingetje bij mij.
Pomp is “beter” met meer reps, maar top set 6/8 reps en backoff 8/12, zit ik erboven dan meer load.

Topset soms 4/5 reps komt ook voor waar voorheen ik altijd minimaal 6, maar stiekem toch 8+ wilde als topset. Gevoelsmatig heb ik soms het idee dat zo laag in reps niet werkt, maar progressie is wat telt en op deze manier train ik legs push pull rust repeat icm laag volume per sessie.

Ik doe minder reps/ meer gewicht sinds jp dat heeft uitgelegd dat je daardoor beter hersteld en net zoveel gains pakt als je hoger in reps zit en faalt maar wel meer vraagt van herstel. Herstel en vermoeidheid is vaak een dingetje bij mij.
Pomp is “beter” met meer reps, maar top set 6/8 reps en backoff 8/12, zit ik erboven dan meer load.

Topset soms 4/5 reps komt ook voor waar voorheen ik altijd minimaal 6, maar stiekem toch 8+ wilde als topset. Gevoelsmatig heb ik soms het idee dat zo laag in reps niet werkt, maar progressie is wat telt en op deze manier train ik legs push pull rust repeat icm laag volume per sessie.

Doe je langere rust tussen je sets nu je naar meer gewicht/minder reps bent gegaan?

Doe je langere rust tussen je sets nu je naar meer gewicht/minder reps bent gegaan?
Niet zozeer, compounds 3 min muv benen misschien 4 min, isolatie doe ik veel uni en dan 30sec per kant en tussen de sets misschien 2min. Ik wacht voornamelijk tot ik weer op adem ben en hartslag iets gedaald is, time dit niet maar ik time wel de gehele workout zodat ik weet ik x min bezig ben geweest.

Niet zozeer, compounds 3 min muv benen misschien 4 min, isolatie doe ik veel uni en dan 30sec per kant en tussen de sets misschien 2min. Ik wacht voornamelijk tot ik weer op adem ben en hartslag iets gedaald is, time dit niet maar ik time wel de gehele workout zodat ik weet ik x min bezig ben geweest.

Ik time ook niet, zit gemiddeld wel op 1m30 - 2m merk ik. Enkel bij benen vaak richting de 3-4 minuten.

Even een domme vraag maar Jay Cutler nam altijd 30 seconde rust per set ik snap er niks van dan ben je toch nooit ready voor de volgende set

• Like
  • Haha
  • Dislike
Waarderingen: th0maz, Bokito, Seth_Fit en 1 andere persoon
Terug
Naar boven