MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• Ik heb hem niet eens op insta🤣
    Wajooo ik ben echt een fanboy. Denk dat vrijwel iedereen die traint hem op insta volgt, maar hij krijgt rare trekjes dat ie een hybride atleet wilt worden en vaak is dit de eerste stap naar vegan. Zodra die vegan is trek ik de stekker eruit en moet ik hem ontvolgen.

• Haha
    • Like
    Waarderingen: GigaBrett, Gremlin, Brownie88 en 2 andere personen
    Wajooo ik ben echt een fanboy. Denk dat vrijwel iedereen die traint hem op insta volgt, maar hij krijgt rare trekjes dat ie een hybride atleet wilt worden en vaak is dit de eerste stap naar vegan. Zodra die vegan is trek ik de stekker eruit en moet ik hem ontvolgen.

Terecht

• Heart
    Waarderingen: AK
    Dus jullie denken w dat ik naturel nog vooruit kan? PS: Ripped Meeuw? Wie is dat? Nogmaals ik ga hier nog goed over nadenken, normaal praat ik hier nooit zo over maar doe ik het.

Klinkt beetje depri maar heel oud hoef ik niet te worden.
    Jawel.
    Goed dat je er over praat.

Dat zei ik je pas geleden nog, over eenzame gebrekkige ouderen.

Maar beter doe je het niet, voor de looks hoef je het niet te doen. En als je rustig door traint en sterker wordt, wordt je ook groter. Het gaat immers om de reis, niet de bestemming.

1.73 lang zit nu rond de 77/78 kilo man wil nog ff door pushen. Ik wil 100+ kilo wegen dus dat ga ik naturel niet kunne behalen op mijn lengte en ik wil flink wat massa gaan pakken.

Ik train trouwens al heel lang en serieus vanaf mijn 18de en ik ben nu 25 ik ga niet veel meer naturel eruit kunnen halen.
    Zal je verbazen wat er naturel uit te halen valt.. ik train al veel langer en heb nu ook een coach genomen omdat ik zeker weet dat er meer in zit. Die 100 ga je niet halen , ook met kuren is dat belachelijk ambitieus maar meer massa dan je nu hebt gaat zeker lukken

Ik voel me eerlijk gezegd heel erg klein en zeker vergeleken sommige buffels op dit forum zoals Wengstertje / GorillaGains ect. Ik zou zeker een keer het podium op willen gaan maar heb het gevoel dat ik nog maar heel weinig nog kan groeien. Train nu 7 jaar 3/4 jaar serieus.
    Je moet wel beseffen dat die eerst genoemde al trainde voordat jij uberhaubt een sportschool van binnen gezien had , hij al heel lang kuurt maar bovenal van zichzelf al een behoorlijk goede basis had. Is niet voor niks een atleet die op wedstrijden goed plaatst , is gewoon een zwaar boven gemiddeld fysiek ook met kuren. Daarbij is vergelijken het laatste wat je moet doen , dan kan je beter stoppen

• Like
    Waarderingen: molenaar d en Tommyx
    Eventussendoor, ik zie hier soms berichten over een "Elite sectie" op het forum, maar als ik deze opzoek kom ik hier niet op in?

Eventussendoor, ik zie hier soms berichten over een "Elite sectie" op het forum, maar als ik deze opzoek kom ik hier niet op in?

Of ranken in contest.

Meeste pindakaas eten is makkelijke.

Oliebollen wat moeilijker

• Haha
    • Like
    Waarderingen: The Barbarian, Gremlin, Muxster en 1 andere persoon

Of ranken in contest.

Meeste pindakaas eten is makkelijke.

Oliebollen wat moeilijker

:p

• Like
    Waarderingen: Gorillagainz, BB_ en Seth_Fit