AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• t*ring zeg.. enorm veel respect.

Denk oprecht echt een gouden coach ook wel.
    Kwaliteit en discipline spat er vanaf.

Laatst bewerkt:
    • Lovely
    • Like
    Waarderingen: Maximum Effort en RonnReeves
    Wat vinden we hier van. Deze pose in mijn routine of gaat hem dit niet worden
    Opskeer is trouwens wel erg strak

IMG_1352.jpeg
    Voorste voet en been meer naar achteren balanceren doe je op je voorste voet. Heup minder indraaien je mag niet beide billen zien. Dit maakt je waist zo smal mogelijk daarna bovenlichaam indraaien vanuit navelhoogte, dit mag dus ook pijn doen en dat doet het. Schouders indraaien zoals je doet maar je buiging vanuit rug dus globaal 10cm boven navel hoogte.

• Like
    Waarderingen: Valandinz en AK
    We zijn er nog niet, maar het is verbeterd. Links is 1 week out en nu rechts 7.5.

0721A1D0-ED81-4EF3-BDC8-94CE92272FC4.jpeg

• Like
    • Heart
    • Bicep
    Waarderingen: Fappie, Sanca Saxon, Buttie88 en 2 andere personen
    Wat was je gewicht links?

Echt bizar hoeveel tijd & energie het kost om te groeien
    Je kan 1kg pw aankomen op de weegschaal en alsnog word dit vaak gezien als spiermassa. Maar oprecht spiermassa aanmaken kost gruwelijk veel tijd, maar vergis je niet 10kg klinkt “weinig”, maar maakt een drastisch verschil in je shape.

10kg op de weegschaal kan ik denk wel in 1 week presteren.

Je kan 1kg pw aankomen op de weegschaal en alsnog word dit vaak gezien als spiermassa. Maar oprecht spiermassa aanmaken kost gruwelijk veel tijd, maar vergis je niet 10kg klinkt “weinig”, maar maakt een drastisch verschil in je shape.

Zeker waar. Is echt bizar om te bedenken dat het zoveel tijd kost. Spier is waardevol!!

• Like
    Waarderingen: AK

Voor de wc en na de wc? 🤣

• Haha
    Stel je niet zo aan. Je hebt een kuurtje gedaan van een paar honderd mg test en doet net alsof je het licht in de tunnel al hebt gezien en door het oog van de naald bent gekropen.

Met zo een mindset kan je inderdaad maar beter geen gear gebruiken dus je hebt de juiste keuze gemaakt.

Je kan ook stellen dat ik op tijd gestopt ben zonder teveel schade te hebben toegebracht aan mezelf ipv jaren gear te rammen en nog geen 2 kg bent aangekomen ,als ik jou even als voorbeeld mag nemen. Want als ik jouw logs van de laatste jaren erop nalees is het vooral jij die jezelf aanstelt met je vertering, moeilijk dit en moeilijk dat. Mss moet je zelf ook eens overwegen of je geschikt bent als je al jaren amper progressie boekt en steeds kuurtjes moet afbreken om wat voor reden dan ook.

De groeten.

• Like
    • Haha
    Waarderingen: MPVA80 en Spambod
    Er zit toch progressie in? Ga zo door, je hebt flink wat massa gepakt. Hierna weer bouwen! 💪🏻

• Love
    Terug
    Naar boven