XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• Pomp in benen is juist wat je voor een foto niet wilt hebben, vandaar week voor een fotoshoot of wedstrijd je benen beter niet kan trainen en zelfs stappen drastisch verlaagd om vocht eruit te halen = diepere lijnen.

Als je droog bent maak maar eens een foto smorgens en pre bed als je veel gelopen hebt.

Ja hoor ben blij met m’n plek hoor. Maar aan de andere kant en wat de meeste zeggen dat ik hoger kon geplaats worden…
    Heb je alles eruit gehaald wat er op dit moment in zat? Zoja, fucking trots zijn, de feedback van jury meenemen en lekker door :flexbiceps:
    Je hebt geen controle over de andere atleten of de jury..

Gefeliciteerd iig! 8e op een pro debuut is een prestatie waar velen van dromen!

• Like
    Waarderingen: Pindakaas.
    Pomp in benen is juist wat je voor een foto niet wilt hebben, vandaar week voor een fotoshoot of wedstrijd je benen beter niet kan trainen en zelfs stappen drastisch verlaagd om vocht eruit te halen = diepere lijnen.

Als je droog bent maak maar eens een foto smorgens en pre bed als je veel gelopen hebt.
    Klopt helemaal. Heb ik zelfs al en ik ben niet droog 🤣

• Heart
    Waarderingen: AK
    Sinds 3 januari geen benen kunnen trainen, ben ik nu lean genoeg om aan de aas te gaan zodat ik weer benen kan krijgen? Zie altijd dat mensen zeggen bah boven 15% drama..

Vanaf vandaag is de blast dus begonnen tot de comp in juli. Doel is alle kracht in de benen terug krijgen en hopelijk een finaleplaats te behalen voor smvnl!

Bijlagen

• IMG_4921.jpeg
      IMG_4921.jpeg
      272 KB · Weergaven: 156
    • Like
    • Heart
    • Bicep
    Waarderingen: The Hoff, Kathlinoo, Seth_Fit en 8 andere personen
    Ik keur het goed, als je per se moet. Niet bang om iets kapot te maken ( overbelasting pees of capsel van gewrichten) in het snelle opbouwen?

Sinds 3 januari geen benen kunnen trainen, ben ik nu lean genoeg om aan de aas te gaan zodat ik weer benen kan krijgen? Zie altijd dat mensen zeggen bah boven 15% drama..

Vanaf vandaag is de blast dus begonnen tot de comp in juli. Doel is alle kracht in de benen terug krijgen en hopelijk een finaleplaats te behalen voor smvnl!

Ik ben ook terug begonnen op 15%, join the club 💪
    Ziet er goed uit !

• Like
    Waarderingen: LittleStrongGuy
    Ik keur het goed, als je per se moet. Niet bang om iets kapot te maken ( overbelasting pees of capsel van gewrichten) in het snelle opbouwen?
    Nee, ik doe nu alles nog op een laag % en ga op gevoel verder. Dus als het als teveel aan gaat voelen schrappen we er wat kilo’s af.
    Ook loop ik nu nog 3x pw bij fysio die alles nauw in de gaten houd omdat ze het leuk vind om te doen 🫶
    Elke 3 weken krijg ik nog een xray om progressie te checken of degradatie

• Like
    Waarderingen: RonnReeves
    Push day gisteren

Bijlagen

• 02D8927C-8558-4654-A31B-BEB6F98E2F81.jpeg
      02D8927C-8558-4654-A31B-BEB6F98E2F81.jpeg
      284,3 KB · Weergaven: 109
    • Like
    • Love
    • Bicep
    Waarderingen: Kathlinoo, Loca, BB_ en 10 andere personen

15%? Tijd om te cutten :trollface:

• Haha
    Waarderingen: LittleStrongGuy
    1000065927.jpg

• Like
    • Eyeroll
    • Bicep
    Waarderingen: Sjimpiej1986, Gremlin, Kathlinoo en 14 andere personen
    Morning shape na een rustdagje

View hidden content is available for registered users!

• Like
    Waarderingen: Sjimpiej1986, Gremlin, Kathlinoo en 13 andere personen
    Snapchat-691812995.jpg
    Snapchat-1276559374.jpg

• Like
    Waarderingen: Sjimpiej1986, Gremlin, Kathlinoo en 9 andere personen
    photo-output.jpeg

1 week na competitie check in .

• Like
    • Love
    • Heart
    Waarderingen: The Barbarian, Jamie.0187, Sjimpiej1986 en 9 andere personen
    Links 118,4kg
    Rechts 101,4kg
    1.75
    Ben er nog lang niet maar ben wel onderweg.
    IMG_8829.jpeg

• Like
    Waarderingen: The Hoff, GVW, Sjimpiej1986 en 6 andere personen
    1 week na competitie check in .
    Zo dan, jij hebt je niet laten gaan. Weet je al of je meedoet komende wedstrijd of gaat bouwen?

Links 118,4kg
    Rechts 101,4kg
    1.75
    Ben er nog lang niet maar ben wel onderweg.

F zo dan, dat zijn een heleboel wat kilos minder al zou je dat op basis van je fotos niet eens zeggen. Dat bedoel ik overigens positief mocht dat op schrift niet helemaal duidelijk zijn.

• Like
    Waarderingen: RonnReeves en dreamy1
    Zo dan, jij hebt je niet laten gaan. Weet je al of je meedoet komende wedstrijd of gaat bouwen?

F zo dan, dat zijn een heleboel wat kilos minder al zou je dat op basis van je fotos niet eens zeggen. Dat bedoel ik overigens positief mocht dat op schrift niet helemaal duidelijk zijn.
    je oogt natuurlijk groter zodra je vetverliest en heb ook wat massa aangezet doormiddel van high protein high carbs low fats. Ben wel op dit moment begonnen met high protein moderate carbs moderate fats

• Like
    Waarderingen: Nicky!
    Terug
    Naar boven