Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• 2888189.jpg

Wordt je het nooit zat om enkel bro-foods te eten? Ik vind oats, rijst en kip echt heel lekker, maar waardeer het ook zeker af en toe eens een bord boerenkool met worst te eten.

Of weegt het pleasing fysiek zo zwaar dat je dat voor lief neemt? En hoe zit het met cheats...nooit? Of bijvoorbeeld iedere week 1 meal..?

Dedication is the key, ik zit ookal een paar weken op hetzelfde schema en wijk daar nagenoeg niet van af (af en toe een stukje chocolade ofzo). Het wordt geen dieet meer, maar gewoon een levensstijl vind ik

Dedication is the key, ik zit ookal een paar weken op hetzelfde schema en wijk daar nagenoeg niet van af (af en toe een stukje chocolade ofzo). Het wordt geen dieet meer, maar gewoon een levensstijl vind ik
    I know the drill. Het is overigens ook het makkelijst aanpassingen te doen in je schema op 'bro-foods'. Je kunt namelijk dood eenvoudig carbs toevoegen of weghalen zonder daar superveel over na te denken..

Je moet natuurlijk wel ripped zijn voor die 16 jarige sletjes aankomend festival seizoen

Als zijn stats kloppen heeft hij toch best een aardig fysiek?

Stuk beter dan de mijne in ieder geval:roflol:

Vorige pagina staan wat fotos van me:)
    EDIT: staan op pagina 915+916, laatste 10 paginas gaan over sniezels schema:(

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Je moet natuurlijk wel ripped zijn voor die 16 jarige sletjes aankomend festival seizoen

Dat sws, sletjes 4life

Misschien denk je dat ik niet srs ben, maar ben daadwerkelijk srs.
    Ken een aantal buffels die het per week sowieso 2 keer vreten.
    Met flinke dosissen andere rotzooi en een hoog lichaamsgewicht met bijbehorende (hoge) BMR kom je daar wel makkelijk(er) mee weg..

Bij mijn onderhoud van 2600 is het echt een no-go om met grote regelmaat 800-1200kcals aan troep weg te duwen..

Wordt toch al anders bij een onderhoud van 4a5000kcals..

met flinke dosissen andere rotzooi en een hoog lichaamsgewicht met bijbehorende (hoge) bmr kom je daar wel makkelijk(er) mee weg..

Bij mijn onderhoud van 2600 is het echt een no-go om met grote regelmaat 800-1200kcals aan troep weg te duwen..

Wordt toch al anders bij een onderhoud van 4a5000kcals..

Fasting

Bruut fysiek Jeppe! wel een streven, alleen heb het geld er niet voor over om gh er naast te laten lopen

Wat denk je zelf met dat tijdsverschil?
    Misschien moet je de topic titel eens lezen.

Wat denk je zelf met dat tijdsverschil?
    Misschien moet je de topic titel eens lezen.

Je hebt de foto's op de dag gemaakt dat je ze gepost hebt?
    Dan is het vrij logisch dat er weinig verschil is idd, maar wat is dan de reden dat je telkens dezelfde pose aanneemt in zo'n kort tijdsverschil?

Ik post mijn meest recente foto zoals de topic titel zegt...mag dat nog? Dezelfde pose ja hoe kan je anders progressie zien.
    En bedankt voor het overzicht, ik zie verschil voor mezelf tussen de 1ste en laatste ;)

Ik post mijn meest recente foto zoals de topic titel zegt...mag dat nog? Dezelfde pose ja hoe kan je anders progressie zien.
    En bedankt voor het overzicht, ik zie verschil voor mezelf tussen de 1ste en laatste ;)

Uiteraard, ik stel alleen een vraag :)
    Maar goed, back on topic.

Terug
    Naar boven