XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • :$ Grote olifant vs Baby Olifant
    2qcpm36.jpg


    2v2uqvm.jpg



    Ik ben ook fake natty. Ik zit aan de tren. Tren 3 per week.
    :trollface:
     
    was niet om te verdedigen maar gewoon om te laten zien hoe het in mijn geval zit, ik hou van duidelijkheid haha wil geen misverstanden verspreiden. Plus dat ik dus van mening ben dat ik echt heel niet zo ver ben als er hier gezegd word over me, al is dat wel een mooi compliment hoor daar niet van :)

    Het was maar een vrijdagnamiddagrelletje hoor :)

    Je shape is goed en inderdaad --> als je met de juiste pomp en camerahoek een foto neemt, dan kan je een lichte 'juicy' look forceren.
     
    Waarom verdedig je je zo tegen een paar lui op internet die zichzelf helemaal volspuiten maar er slechter uitzien als een natty van 18 jaar oud?

    Gewoon laten gaan je weet het zelf wel beter, had precies hetzelfde toen ik 18 jaar oud was.
    Ik zie de aanval toch vooral ingezet worden door Skatermarvin , suggereer je nou dat hij kuurt? :o
     
    Goed bezig. Zou me over definitie weinig zorgen maken. Nu een goede basis creëren en straks terugcutten voor de definitie :)
    Thanks, ik wil nog tm december zo door gaan en dan januari en februari ongeveer 5% vet eraf ik gok dat ik nu rond de 18% zit en wil graag 12 a 13 %
     
    Wel een nat plekje onder in het shirt....
     
    Ik zie de aanval toch vooral ingezet worden door Skatermarvin , suggereer je nou dat hij kuurt? :o
    Dat nam ik ergens wel aan..vond het een beetje een juicy look.

    Maar sommige mensen zijn nu eenmaal wel goed met foto's..:rolleyes:
     
    :$ Grote olifant vs Baby Olifant
    2qcpm36.jpg


    2v2uqvm.jpg



    Ik ben ook fake natty. Ik zit aan de tren. Tren 3 per week.
    :trollface:

    DAYUMMN Olifantje. Das wel knap van je. Mag ik vragen binnen welk tijdsbestek je deze topprestatie gerealiseerd hebt?
    Hier mag je echt vet trots op zijn, hoor. Met of zonder Tren ;-) AHAHAHA.
     

    500mg test e
    400 mg tren e
    hcg 250iu

    :trollface:

    Zo dan! Wist niet dat je daar vandaan kwam..chapeau olifantje
    Merci! :D Lange weg afgelegd, maar ook nog lange weg te gaan.
    :marvin:

    DAYUMMN Olifantje. Das wel knap van je. Mag ik vragen binnen welk tijdsbestek je deze topprestatie gerealiseerd hebt?
    Hier mag je echt vet trots op zijn, hoor. Met of zonder Tren ;-) AHAHAHA.
    Ah dankje Annie! :D Toen ik begon was ik 18 jaar en 100 kilo, ergens een jaartje gestopt en weer opgepakt. Toen ik 23 was, was ik op mjjn lichtst 59 kilo.
    Ik ben nooit zo goed geweest in cutten, maar wel in volhouden. Mijn doel was eigenlijk 55 kilo, maar ben inmiddels weer aangekomen. :roflol:
    Nu ben ik vrij stabiel rond de 70 kilo. Weer aan het cutten, maar het heeft niet echt mijn focus.

    Ergens is het ook nog mijn doel om eens normaal te leren eten, want ik kan alleen bingen of cutten en daartussen bestaat nog niks.
    Ik haal mijn motivatie nu meer uit het sterker worden en de groei van mijn babyspierballen.
    :flexbiceps:
     
    En die lach van je blijven laten zien, dan let niemand meer op de rest! :thumb:
     
    wovano Sommigen zien er in gewone kleren en zonder lenzen gewoon iets anders uit ;) Iets dikker misschien ook als dat is wat je denkt xD
     
    Vrij lastig om een volle chest te hebben op dat vetpercentage.
     
    14 weekjes cutten, laatste week begint morgen. Dit is alvast het resultaat. Zo'n 5kg vet, 0 kracht kwijt als niet sterker geworden :D
    dat heb je top gedaan, geweldig resultaat :thumbup:
     
    Back
    Naar boven