XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Voordat Thomas hier actief werd was haar en haarlijnen nooit een thema van gesprek op dit forum.
     
    Voordat Thomas hier actief werd was haar en haarlijnen nooit een thema van gesprek op dit forum.
    Dan kijk je niet goed genoeg. Je hebt altijd jankende beta bitches die wel willen kuren maar janken om het haar op het hoofd. Maar goed, we hebben afgelopen jaar ook geen festivalseizoen gehad en de gym's grotendeels dicht, er was waarschijnlijk minder behoefte om ff snel te gainen.
     
    Dan kijk je niet goed genoeg. Je hebt altijd jankende beta bitches die wel willen kuren maar janken om het haar op het hoofd. Maar goed, we hebben afgelopen jaar ook geen festivalseizoen gehad en de gym's grotendeels dicht, er was waarschijnlijk minder behoefte om ff snel te gainen.

    Natuurlijk kwam het heus wel eens ter sprake, maar nu lees ik in elk topic waar ik kom gezeik en gebash over (elkaars) haar(lijnen) :hahaha: Voorheen was dat wel minder heb ik het idee.
     
    Je bent pas echt fucked als je kaal wordt en geen goede baard hebt.
    Of al de haarlijn hebt van een roider zonder te roiden, zoals ik lol
     
    Lekker toch? Dat maakt de drempel om lekker te gaan juicen alleen maar lager.
    Ik heb qua haarlijn niks te verliezen idd. Scheelt een hoop denk ik
     
    Ik heb qua haarlijn niks te verliezen idd. Scheelt een hoop denk ik
    dat scheelt wel ja. Mij is al meerdere malen gevraagd of mijn haarlijn uit Turkije komt :roflol: :roflol: dan heb je een stuk minder zin om shit tegen die haarlijn te doen (al helemaal aangezien beide kanten vd fam kaal wordt/is)
     
    dat scheelt wel ja. Mij is al meerdere malen gevraagd of mijn haarlijn uit Turkije komt :roflol: :roflol: dan heb je een stuk minder zin om shit tegen die haarlijn te doen (al helemaal aangezien beide kanten vd fam kaal wordt/is)
    Ik heb van beide familie kanten alle shit genetics & wss alle erfelijke ziektes die er nog aan gaan komen, maar m'n haar ga ik me nooit druk over hoeven te maken gok ik zo :o
     
    Ik heb, hoewel ik pas 24 ben, best wel veel grijze haren op me hoofd. Nou is grijs haar wel wat makkelijker te verhelpen dan kaalheid, maar toch :o wel bizar.
     
    Nog even 4-6 weken door cutten & hopelijk als de sportscholen dan weer open zijn lean bulken.
    Snapchat-1776984467.jpg
     
    Voordat Thomas hier actief werd was haar en haarlijnen nooit een thema van gesprek op dit forum.
    Geloof mij maar dat er meer mannen hier hierover praten/zorgen over maken dan jij denkt. Alleen doe ik het gewoon in het openbaar. Kan mij aan mijn reet roesten als jullie het gay vinden, zolang ik maar mijn haar kan behouden. Niet iedereen wilt eruit zien als een naakte molrat. En dan kunnen jullie je wel stoer voordoen, maar ik weet zeker dat die baldies zichzelf elke avond in slaap huilen.

    Ik heb met genoeg mannen gesproken om zeker te weten dat 90% zich er wel zorgen over maakt. En de rest heeft zo fucking weinig te verliezen dat het niet eens uitmaakt of ze wel of geen haar hebben.

    Je bent pas echt fucked als je kaal wordt en geen goede baard hebt.
    Ligt er ook aan wat voor hoofd je hebt. De meesten gaan er inderdaad uitzien als een chemopatiënt.
     
    2 weken cutten gehad nog 6 te gaan .. zal weinig van overblijven maar wil een keer ervaren hoe het is om een podium waardig vp te hebben :o
     

    Bijlagen

    • EF97FB6C-B833-48EA-9B9F-8D25CEC8D4D3.jpeg
      EF97FB6C-B833-48EA-9B9F-8D25CEC8D4D3.jpeg
      100,2 KB · Weergaven: 257
    Al tijd om te prikken??????
    Zie ik op het moment niet de meerwaarde van , gyms zijn dicht zomer staat voor de deur en kuren in een cut vind ik zonde , wie weet volgend jaar maar dit jaar zal het zeker niet gebeuren
     
    2 weken cutten gehad nog 6 te gaan .. zal weinig van overblijven maar wil een keer ervaren hoe het is om een podium waardig vp te hebben :o
    prima % ...ik zeg opbouwen....niet afbouwen!!
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    prima % ...ik zeg opbouwen....niet afbouwen!!
    Mwah met het lekkere weer voor de deur lijkt het me wel eens leuk om echt bizar shredded te gaan. Valt voor mij niet echt te bouwen meer , heb in een jaar een kilo massa gegained dus om nu nog te bulken voor de zomer is ook niet alles
     
    Back
    Naar boven