AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 20210421_104338.jpg
     
    Dikke traps wel voor die hoeveelheid massa! gewoon lekker doorbouwen.
     
    Je teres major is goed ontwikkeld maar je lats zijn pretty much non existent, dus er is momenteel nog weinig om te “spreaden”.
    Klopt latts zijn echt nog shit bij mij heb je zeker gelijk in dat word een focuspuntje als ik ga bouwen
     
    wovano hoe héb jij dat vorige keer aangepakt toen gyms weer open gingen? Ik weet nog hetzelfde en voeding is prima maar ben wel wat massa verloren en vet aangekomen. Dacht zelf aan recompen maar wil er van de zomer ook wel beetje decent bij lopen.
     
    Laatste decent gympic voor de lockdown, kan straks weer tot treuren terug cutten om dit weer te krijgen. Al weet ik niet of direct cutten als de gyms open zijn wel slim is aangezien ik aardig wat massa verloren ben.
    Bekijk bijlage 525945
    10/10 would eat ass

    Merk van dat shirt?
     
    wovano hoe héb jij dat vorige keer aangepakt toen gyms weer open gingen? Ik weet nog hetzelfde en voeding is prima maar ben wel wat massa verloren en vet aangekomen. Dacht zelf aan recompen maar wil er van de zomer ook wel beetje decent bij lopen.
    Als in het meest gunstige geval de gyms weer half mei/begin juni open gaan ben je toch al zowat te laat voor de zomer. Gewoon op onderhoud met genoeg AAS
     
    Back
    Naar boven