MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Voel hem niet in mijn biceps wel gewoon in mijn latts vind het apart. Ik ga meer op latts focussen als ik weer ga bouwen
    Doen, en vraag gewoon om hulp als het niet lukt, je zou gewoon moeten gainen als je ze goed onder spanning zet, en natuurlijk je voeding en slaap op orde hebben.
     
    20210420_171606.jpg
    20210421_202052.jpg
     
    Door nasleep van covid kan ik al 3 maanden amper trainen, ik ben een 6-7 kg lichter, veel slapper en stuk minder droog, maar ben best nog tevreden. Komt allemaal wel weer goed :p

    Bekijk bijlage 526074
    Je hebt het wel flink te pakken gekregen zo te horen. Ik ken 60+ers die er beter vanaf gekomen zijn :o

    Heb je het gevoel dat het beter wordt of blijf je aanmodderen?
     
    Je hebt het wel flink te pakken gekregen zo te horen. Ik ken 60+ers die er beter vanaf gekomen zijn :o

    Heb je het gevoel dat het beter wordt of blijf je aanmodderen?
    De meeste 60+ers (of uberhaupt mensen) die ik ken zijn er een stuk beter vanaf gekomen dan ikzelf inderdaad :roflol:

    Ik wil denk ik te graag en heb ontzettend veel moeite mijn energie goed te verdelen, de energie die ik heb stop ik vooral in werk en dan krijg ik de rekening achteraf gewoon keihard gepresenteerd. Trainen na een werkdag krijg ik vrijwel niet voor elkaar en zo wel, dan is het 1 of max 2 oefeningen en kan ik vervolgens op handen en voeten de trap op klimmen.
    Even ter illustratie, vanmorgen 2 lichte setjes squat, 2 lichte setjes bench, 2 sets GHR en 2 sets pullups. Na de squats was ik eigenlijk al op. Totale trainingsduur was 40 minuten en direct na training kotsmisselijk over de pot gehangen, draaierig, nu nog steeds (2 uur later) helemaal gesloopt.
    Zou je nog steeds doen hihi:heart:
    Ik jou ook <3
    Inmiddels weer zo goed als herstelt?
    Nope... Lees hierboven
     
    Back
    Naar boven