MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Pompje
     

    Bijlagen

    • 971DEA24-D8EA-4CB7-A3D8-88A26BAECB78.jpeg
      971DEA24-D8EA-4CB7-A3D8-88A26BAECB78.jpeg
      135,4 KB · Weergaven: 222
    Ben ook op zoek naar een kleinere, trailerbare boot. Iets van 2x200 pk buitenboordmotoren voor de binnenvaart.
    Ja is een dure hobby. En moet mijn vaarbewijs nog halen :roflol:
    Mooi spul. Ik heb mijn vaarbewijs (1) maar geen boot. Wij deden op zee varen en spelen. Rib’s maar ook wat langzamer spul. Zelf ben ik geen geweldige kapitein. Maar wel prachtig, beetje op het water. En vooral onder water (duiken)

    Heel tof om zeehonden en bruinvissen tegen te komen enz.

    2x200pk mag je die boot wel goed veilig leggen ergens, want ze jatten het onder je reet vandaan.
     
    Mooi spul. Ik heb mijn vaarbewijs (1) maar geen boot. Wij deden op zee varen en spelen. Rib’s maar ook wat langzamer spul. Zelf ben ik geen geweldige kapitein. Maar wel prachtig, beetje op het water. En vooral onder water (duiken)

    Heel tof om zeehonden en bruinvissen tegen te komen enz.

    2x200pk mag je die boot wel goed veilig leggen ergens, want ze jatten het onder je reet vandaan.

    Gaaf. Op zee heb je er ook geen nodig :)
     
    Beetje vlakker vandaag, weinig pomp, was ook nog moe. Maar de cut zet door. Volgende week hopelijk <100kg

    Denk dat je al best een net fysiek hebt onder het spek, lekker doortrekken naar <12%
     
    Gaaf. Op zee heb je er ook geen nodig :)
    Nee, maar was blij dat we een paar echte experts bij ons hadden. Voor een vaarbewijs hoef je alleen theorie te doen. Wij hebben best een paar keer een zeiljacht vlot getrokken. Lopen best we eens mensen op een zandbank. Wij hadden gelukkig mensen die ook echt ervaring hadden, die hebben me een beetje bijgeschoold :)
     
    Beetje vlakker vandaag, weinig pomp, was ook nog moe. Maar de cut zet door. Volgende week hopelijk <100kg
    Nog wel even te gaan, lekker doorzetten kerel.
     
    Denk dat je al best een net fysiek hebt onder het spek, lekker doortrekken naar <12%
    Ik voel nog 1cm plooien rond de buik, maar kan met m’n vinger al de 6 pack volgen. Dit regime nog tot de kerst, dan zijn we een heel eind denk Ik.
    Op m’n rug ook nog wat spek, maar dat komt ook nog wel.
     
    Beetje vlakker vandaag, weinig pomp, was ook nog moe. Maar de cut zet door. Volgende week hopelijk <100kg
    Ben heel benieuwd naar het eindresultaat
    Zou wel gaaf zijn als je idd onder de 12% terecht kan komen
     
    ThnX ga gewoon door, kost tijd, maar moet kunnen.
    Maar stiekem ook wel weer zin in een flinke bulk, lekker strak staan van de carb pump.
    het wordt nu allemaal na 3mnd wat moeizamer, zeurderiger en lager op energie.
     
    ThnX ga gewoon door, kost tijd, maar moet kunnen.
    Maar stiekem ook wel weer zin in een flinke bulk, lekker strak staan van de carb pump.
    het wordt nu allemaal na 3mnd wat moeizamer, zeurderiger en lager op energie.
    Ja, ik was blij dat mijn cut na 3 maanden klaar was, maar de eerste paar weken na je cut zijn echt heerlijk, het is het sowieso waard
     
    Back
    Naar boven