MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte als ik iemand die classic physique poses zie doen.
    Persoonlijk vind ik (pleonasme) classic poses het mooist. Wat meer esthetisch.
     
    • Like
    Waarderingen: 6am
    Persoonlijk vind ik (pleonasme) classic poses het mooist. Wat meer esthetisch.
    Ik vind classic er ook esthetisch beter uitzien. Maar dat is persoonlijk. Massa vind ik wel knap , maar niet noodzakelijk mooi.

    En zodra de buikspieren zich splitsen wordt het al snel erg lelijk.
     

    Dit vind ik echt perfecte posing
    Alsof je mijn gedachten kan lezen, wilde 'm net posten. Dit is mijn favo routine en vind ik één van de beste, zo niet dé, aller tijden. En dit is ook nummer van Pink Floyd dat ik zou willen gebruiken, ook al kwam ik erachter dat het niet origineel was toen ik voor het eerst Frank Zane erop zag poseren.
     
    Des ochtends.

    20210916_224903.jpg
     
    Deze 'zoek de verschillen' is beter te doen dan vorige week. Kleding op de verwarming rechts ander dan links en deurklink rechts. Die van vorige week niet op kunnen lossen.

    Edit: ik wilde niet grappig zijn ,maar alleen maar zeggen dat op 1 week 400 gram verschil niet echt supergoed te zien is. Wellicht zou je een vergelijking van bijvoorbeeld 4 weken kunnen posten, dat zegt wat meer. 0,4 kg valt binnen de marge van dagelijkse schommelingen.
     
    4 x

    320kg legpress, nieuwe gym geprobeerd. Filmpje is iets versneld voor instagram door die eigenaar.
     
    is het de bedoeling zo een korte rom te hebben?
    Zolang het geen ego liften is denk ik dat er een gedachte achter zit. Doe het nu zelf ook bij bepaalde oefeningen omdat het beter aanvoelt en minder stress_druk ervaar 😐

    En niet iedereen is even mobiel
     
    Laatst bewerkt:
    Als ik zou egoliften ,zou ik een paar jongens hier op de stang moeten prikken en een deadlift moeten doen denk ik.

    Ben wel eens dat de rom niet helemaal 100% is, het was de 6e set en voor mij de zwaarste ooit. Verder zijn mijn benen redelijk lang en niet heel flexibel en had ik niet veel meer % erbij kunnen pakken.

    Hoe dan ook vond ik hem wel lekker✌
     
    Als ik zou egoliften ,zou ik een paar jongens hier op de stang moeten prikken en een deadlift moeten doen denk ik.

    Ben wel eens dat de rom niet helemaal 100% is, het was de 6e set en voor mij de zwaarste ooit. Verder zijn mijn benen redelijk lang en niet heel flexibel en had ik niet veel meer % erbij kunnen pakken.

    Hoe dan ook vond ik hem wel lekker✌
    Tsja, dit is imo zoiets als bij squatten met veel te veel gewicht quarter reps maken. Kan je prima doen als je dat leuk vind, maar ik zou er nu ook weer geen filmpjes van maken om op een BB forum te plaatsen want het ziet er nogal lullig uit.
     
    Tja, kan je vinden inderdaad. Prima mening toch!
     
    • Like
    Waarderingen: 6am
    ''Bedankt jongens voor de feedback, daar kan ik wat mee! Mijn ROM was inderdaad wat aan de korte kant. Volgende keer ga ik mijn ego parkeren en het gewicht verlagen en meer aandacht schenken aan een goede uitvoering. Dan boek ik op de lange termijn meer vooruitgang!''
     
    Back
    Naar boven