XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • IMG-20211011-WA0053.jpg
    IMG-20211011-WA0024.jpg


    30uur cardio marathon op de noordzee
     
    Pittig. En dan ondertussen korte dutjes?

    Verdient zo'n tripje goed? Kan mij er echt geen inschatting van maken. Krijg je dan een uurloon en een gedeelte van de vangst?
    Vertrokken donderdagnacht om 01:00 na alles klaarmaken aan dek, kan je ongeveer nog 1 tot 2uurtjes liggen tot je op de krabben/kreeften gronden bent. en vanaf daar sta je continu aan dek. vrijdag ochtend 0700 kon ik nog 2 uurtjes leggen tot we weer in de haven waren. en dan nog alles lossen en schoonmaken en daarna nog wat bijverdienen bij een ander baantje.

    Jaa zon tripje verdient wel goed, krijg 16% van de omzet (Nadat de gasolie kosten er vanaf zijn getrokken) en van wat er overblijft gaat nog 129eu verzekering van af (die betaal je per week/keer dat je weggaat, ook al ga je maar ff meer dan 1 dag weg)
     
    Vertrokken donderdagnacht om 01:00 na alles klaarmaken aan dek, kan je ongeveer nog 1 tot 2uurtjes liggen tot je op de krabben/kreeften gronden bent. en vanaf daar sta je continu aan dek. vrijdag ochtend 0700 kon ik nog 2 uurtjes leggen tot we weer in de haven waren. en dan nog alles lossen en schoonmaken en daarna nog wat bijverdienen bij een ander baantje.

    Jaa zon tripje verdient wel goed, krijg 16% van de omzet (Nadat de gasolie kosten er vanaf zijn getrokken) en van wat er overblijft gaat nog 129eu verzekering van af (die betaal je per week/keer dat je weggaat, ook al ga je maar ff meer dan 1 dag weg)
    Cijfers willen we! Wat schuift het.
     
    Deadliest catch :cool:
     
    Cijfers willen we! Wat schuift het.
    Hangt er echt van af wat en hoeveel je vangt, als we er veel noordzeekreeften bij hebben heb je weer ff meer etc. zijn keren geweest dat ik maar voor 300 mee was en keren dat het in de 4 cijfers liep. maar eind van het jaar betaal je ook nog zootje belasting. Lijkt altijd of het veel en goed verdient, en dat doet het wel in zekere zin. maar als je omrekent naar de uren die je werkt en hoelang je achter elkaar staat, kom je niet veel beter uit als een stucadoor of dergelijke. het is gewoon puur dat je soms ongeveer een werkweek (40uur) in een keer doorramt
     
    Hele unieke quad seperatie, zie je niet vaak. Verder qua weakpoints eigenlijk weinig om op te merken. Alles gewoon groter. :D

    Front delts in je back dubble biceps zijn wel absurd, toch netjes dat je ze zo groot hebt kunnen houden i.v.m je blessure.
     
    Back
    Naar boven