XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Papegaai. Ik fiets nog steeds op een hoger niveau dan jij.
Screenshot_20211206-103844_Chrome.jpg



En dat klopt
 
Maar toch ook triest dat de jeugd van tegenwoordig, anabolen en of sarms nodig hebben om een acceptabele fysiek neer te zetten.

En geen één van jullie, anabolen boy's kan ook maar 3km hardlopen met zo'n opgeblazen fysiek en bijpassend ego.
Oorzaak hiervan zijn de juryleden die stemmen op groter en nog groter. Dat de helft de 50 niet zal halen, maar dat boeit blijkbaar niemand.
En dan ook nog haar groei en baard groei middeltjes smeren... stelletje ouwe wijven zijn het op hun 30ste.
En op hun 40ste vaste klant in het ziekenhuis.
Fok that shit, grow some ruggengraat.
Wat is dan ook het nut van 3 km hardlopen?
 
Maar toch ook triest dat de jeugd van tegenwoordig, anabolen en of sarms nodig hebben om een acceptabele fysiek neer te zetten.

En geen één van jullie, anabolen boy's kan ook maar 3km hardlopen met zo'n opgeblazen fysiek en bijpassend ego.
Oorzaak hiervan zijn de juryleden die stemmen op groter en nog groter. Dat de helft de 50 niet zal halen, maar dat boeit blijkbaar niemand.
En dan ook nog haar groei en baard groei middeltjes smeren... stelletje ouwe wijven zijn het op hun 30ste.
En op hun 40ste vaste klant in het ziekenhuis.
Fok that shit, grow some ruggengraat.
Screenshot_20211206-230429_Instagram.jpg


😌
 
En kom niet aan met die hypocriete bullshit dat het zogenaamd slecht voor je is, want ik weet zeker dat jullie jezelf elke weekend voltanken met alcohol.
Klopt helemaal, daarom ben ik ook nooit begonnen te kuren, omdat kuren en zuipen me nou niet echt een goede combo lijkt :P
 
Hoeveel tijd tussen die foto's?

Mooie progressie!

Thanks!
Bijna 2 jaar, maar tijdens coronahoogtij niet consequent getraind dus goede 1,5jaar.
Waarvan pas 6 maand in de gym met alle apparaten en sindsdien ook pas consequent met voeding tracken. thuis heb alleen bench press en paar dumbells en een barbell.

Dus eigenlijk pas net 6 maand goed en wel alles op orde.
 
Thanks!
Bijna 2 jaar, maar tijdens coronahoogtij niet consequent getraind dus goede 1,5jaar.
Waarvan pas 6 maand in de gym met alle apparaten en sindsdien ook pas consequent met voeding tracken. thuis heb alleen bench press en paar dumbells en een barbell.

Dus eigenlijk pas net 6 maand goed en wel alles op orde.

Netjes! Op de before foto lijk je een pepjunk en nu een gespierde gezonde spijker. Gefeliciteerd met deze transformatie
 
Lag meer aan dat ik smorgens begon met energydrink en koffie, rond de middag ergens aan de pomp wat vet vreten haalde, hele dag energydrinks en koffie, 0 groente 0 fruit.
Weinig gezond avondeten en veel afhaal. Dus wel een leefstijl veranderd ja.

Nu wat massa op gaan plakken na de cut
 
Lag meer aan dat ik smorgens begon met energydrink en koffie, rond de middag ergens aan de pomp wat vet vreten haalde, hele dag energydrinks en koffie, 0 groente 0 fruit.
Weinig gezond avondeten en veel afhaal. Dus wel een leefstijl veranderd ja.

Nu wat massa op gaan plakken na de cut
Wel nice dat je bicep vein ook showed, las wel ergens dat hoe ouder je wordt hoe makkelijker je veins showen maar toch
 
Back
Naar boven