XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

We "manipuleren" toch altijd een beetje zodat we er beter uitzien op de foto. Bepaalde hoek lichtinval pomp enzo

Maar lieg er niet over meeuw 😌
Ja en het licht waar ik in foto’s maak is shit.
 
Zeg dat wel, je lijkt namelijk eerder 25% in dat licht ipv 15% :o
Ik zal altijd dik lijken het boeit mij niet meer het is mijn lichaamstype dat ik snel dik word. En dat accepteer ik het is niet anders en dan ben ik maar dik boeit mij geen ene tyfus
 
Ik zal altijd dik lijken het boeit mij niet meer het is mijn lichaamstype dat ik snel dik word. En dat accepteer ik het is niet anders en dan ben ik maar dik boeit mij geen ene tyfus
Bij de marine hebben ze pas boeien
 
Ik zal altijd dik lijken het boeit mij niet meer het is mijn lichaamstype dat ik snel dik word. En dat accepteer ik het is niet anders en dan ben ik maar dik boeit mij geen ene tyfus
Wat de fak lul jij nou? Je bent helemaal niet dik... Misschien als je jezelf vergelijkt met je idolen wel maar dat is sowieso een slecht idee.
Ik begon bijna 2 jaar geleden op dit punt:
Dit is dik. 121 kg (was ooit nog zwaarder +-130kg), 1.72m hoog.
Jij bent hartstikke prima in shape!

Laat je niet zo gek maken man, je ziet er top uit <3
IMG_20170910_115613__01.jpg
 
Wat de fak lul jij nou? Je bent helemaal niet dik... Misschien als je jezelf vergelijkt met je idolen wel maar dat is sowieso een slecht idee.
Ik begon bijna 2 jaar geleden op dit punt:
Dit is dik. 121 kg (was ooit nog zwaarder +-130kg), 1.72m hoog.
Jij bent hartstikke prima in shape!

Laat je niet zo gek maken man, je ziet er top uit <3
Bekijk bijlage 545563
Mooie woorden maar sommige mensen hier weten gewoon dat dat irritant is om te horen! En respect man dat je aan jezelf werkt
 
Wat de fak lul jij nou? Je bent helemaal niet dik... Misschien als je jezelf vergelijkt met je idolen wel maar dat is sowieso een slecht idee.
Ik begon bijna 2 jaar geleden op dit punt:
Dit is dik. 121 kg (was ooit nog zwaarder +-130kg), 1.72m hoog.
Jij bent hartstikke prima in shape!

Laat je niet zo gek maken man, je ziet er top uit <3
Bekijk bijlage 545563
Word er fox wild van
 
Mooie woorden maar sommige mensen hier weten gewoon dat dat irritant is om te horen! En respect man dat je aan jezelf werkt
Klopt, maar ergens vinden ze het ook grappig om jou te kutten omdat je altijd vrij fanatiek reageert.
Ik vind in ieder geval dat je je geen zorgen hoeft te maken over je fysiek. De standaarden zijn hier gewoon vrij hoog.
Iets wat je echt veel zou brengen is: vergelijk jezelf met hoe je gisteren was. Vergelijken met mensen zoals ak wovano Vypaw schiet niet op.
Kijk je eens rond in de winkel of in de stad, zit je bij de beste 3% die er rond lopen.

Dat aan mezelf werken is goed gegaan overigens:
IMG_20211002_060015__01__01.jpg
 
Klopt, maar ergens vinden ze het ook grappig om jou te kutten omdat je altijd vrij fanatiek reageert.
Ik vind in ieder geval dat je je geen zorgen hoeft te maken over je fysiek. De standaarden zijn hier gewoon vrij hoog.
Kijk je eens rond in de winkel of in de stad, zit je bij de beste 3% die er rond lopen.

Dat aan mezelf werken is goed gegaan overigens:
Bekijk bijlage 545565
Netjes men.

Hoe heb je het in hemelsnaam zo ver uit de hand gelopen, want ik denk altijd als mensen boven de 100kg wegen ze echt constant moeten vreten aangezien ik op 95kg met 5k kcal pd al struggles heb.
 
Netjes men.

Hoe heb je het in hemelsnaam zo ver uit de hand gelopen, want ik denk altijd als mensen boven de 100kg wegen ze echt constant moeten vreten aangezien ik op 95kg met 5k kcal pd al struggles heb.
In mijn geval was 't gewoon verkeerd eten en dat voor een lange tijd. Ook omdat ik gwn kan vreten terwijl ik al vol zit😂
 
  • Wow
Waarderingen: ak
Netjes men.

Hoe heb je het in hemelsnaam zo ver uit de hand gelopen, want ik denk altijd als mensen boven de 100kg wegen ze echt constant moeten vreten aangezien ik op 95kg met 5k kcal pd al struggles heb.
Leg ik je met liefde in een privé berichtje zo uit.
Beetje korte samenvatting:
Moeilijke jeugd door psychiatrische moeder. PTSS opgelopen. Medicatie gekregen (risperidon) die mijn lever niet kon verdragen (Cytochroom P450 mutatie) waardoor ik 24/7 honger had, mezelf compleet dicht gevroten (+20kilo in 2 maanden. At 2-3 pizza's, snoepjes, chips en 4 blikken groene monster IEDERE DAG als avondeten).

Aan de drugs geraakt, op straat beland, in een opvang terecht gekomen. En als heel je leven en je eigen gezondheid je geen reet interesseert dan vreet je jezelf zo dik.
Morbide obesitas is in mijn ogen meer een psychisch probleem dan iets anders.

Lieve vriendin gevonden, veilig thuis gekregen, afgekickt van de speed, afgekickt van de wiet, afgekickt van de benzo's, gestopt met roken, gestopt met drinken. En het staartje van heel het proces is het gewicht eraf en ben in dat proces erachter gekomen dat ik sporten ge-wel-dig vind. Ben zelfs m'n school weer op aan het pakken rondom werkzaamheden.

Edit: ak eigenlijk heb ik behalve dit niet zoveel toe te voegen in een privé berichtje. Dus ik laat het hier bij :)
 
Laatst bewerkt:
Leg ik je met liefde in een privé berichtje zo uit.
Beetje korte samenvatting:
Moeilijke jeugd door psychiatrische moeder. PTSS opgelopen. Medicatie gekregen (risperidon) die mijn lever niet kon verdragen waardoor ik 24/7 honger had, mezelf compleet dicht gevroten (+20kilo in 2 maanden. At 2-3 pizza's, snoepjes, chips en 4 blikken groene monster IEDERE DAG als avondeten).

Aan de drugs geraakt, op straat beland, in een opvang terecht gekomen. En als heel je leven en je eigen gezondheid je geen reet interesseert dan vreet je jezelf zo dik.
Morbide obesitas is in mijn ogen meer een psychisch probleem dan iets anders.

Lieve vriendin gevonden, veilig thuis gekregen, afgekickt van de speed, afgekickt van de wiet, afgekickt van de benzo's, gestopt met roken. En het staartje van heel het proces is het gewicht eraf en ben in dat proces erachter gekomen dat ik sporten ge-wel-dig vind. Ben zelfs m'n school weer op aan het pakken rondom werkzaamheden.
Lekker man dat je jezelf zo hebt kunnen herpakken.
 
Klopt, maar ergens vinden ze het ook grappig om jou te kutten omdat je altijd vrij fanatiek reageert.
Ik vind in ieder geval dat je je geen zorgen hoeft te maken over je fysiek. De standaarden zijn hier gewoon vrij hoog.
Iets wat je echt veel zou brengen is: vergelijk jezelf met hoe je gisteren was. Vergelijken met mensen zoals ak wovano Vypaw schiet niet op.
Kijk je eens rond in de winkel of in de stad, zit je bij de beste 3% die er rond lopen.

Dat aan mezelf werken is goed gegaan overigens:
Bekijk bijlage 545565
Daar heb je wel gelijk in als ik mij vergelijk met iedereen van mijn leeftijd zie ik er wel heel goed uit
 
Daar heb je wel gelijk in als ik mij vergelijk met iedereen van mijn leeftijd zie ik er wel heel goed uit
Precies, als ik naar jouw fysiek kijk en terug denk aan mijn vriendengroep toen wij rond de 20 waren zag er letterlijk niemand zo uit als jij. Misschien 1 iemand in mijn omgeving zag er gespierd uit maar die kerel had een zwarte band judo, was aan het trainen voor de Nederlandse Kampioenschappen, traint bij Jan de Rooy en ging naar school met gewichten om zijn enkels al vanaf dat ie 14 was.
De rest was skinny of skinny fat.
 
Leg ik je met liefde in een privé berichtje zo uit.
Beetje korte samenvatting:
Moeilijke jeugd door psychiatrische moeder. PTSS opgelopen. Medicatie gekregen (risperidon) die mijn lever niet kon verdragen waardoor ik 24/7 honger had, mezelf compleet dicht gevroten (+20kilo in 2 maanden. At 2-3 pizza's, snoepjes, chips en 4 blikken groene monster IEDERE DAG als avondeten).

Aan de drugs geraakt, op straat beland, in een opvang terecht gekomen. En als heel je leven en je eigen gezondheid je geen reet interesseert dan vreet je jezelf zo dik.
Morbide obesitas is in mijn ogen meer een psychisch probleem dan iets anders.

Lieve vriendin gevonden, veilig thuis gekregen, afgekickt van de speed, afgekickt van de wiet, afgekickt van de benzo's, gestopt met roken, gestopt met drinken. En het staartje van heel het proces is het gewicht eraf en ben in dat proces erachter gekomen dat ik sporten ge-wel-dig vind. Ben zelfs m'n school weer op aan het pakken rondom werkzaamheden.

Edit: ak eigenlijk heb ik behalve dit niet zoveel toe te voegen in een privé berichtje. Dus ik laat het hier bij :)
Is echt onvoorstelbaar voor vele, zoveel als avond eten. Iedereen denkt “yoooo lekker”, maar dat krijgt niemand hier weg, laat staan elke dag.

Blijf het echt ziek vinden altijd aangezien ik behoorlijk bewust ben qua eten dus weet wat 3/5/6k kcal pd betekenen. Een kcal tekort (cutten) word vaak gedacht dat het zwaar is,
maar probeer maar eens DAGELIJKS zoveel te eten.

Wel echt goed dat jezelf herpakt hebt, vasthouden en gainz maken.
 
Daar heb je wel gelijk in als ik mij vergelijk met iedereen van mijn leeftijd zie ik er wel heel goed uit
Godnondeju waaaaa is het nouuuuuu, lijkt me borderliner ex wel, elke dag weer wat anders.

Heb op me agenda staan dat we jou tinder fotoshoot kunnen verwachten in Augustus! Dont let us down 👏
 
Is echt onvoorstelbaar voor vele, zoveel als avond eten. Iedereen denkt “yoooo lekker”, maar dat krijgt niemand hier weg, laat staan elke dag.
Dat medicijn staat sowieso bekend om gewichtstoename, bijna alle medicijnen uit die serie doen dat wel, ik weet het nog maar al te goed.
Ik kon zoveel eten als ik wilde, het hongergevoel ging niet weg, vooral de drang naar carbs was insane. Ik kon makkelijk 1kg snoepjes op een dag wegvreten en dan nog steeds zin hebben in snoep.

Toen ik voor mijn check-up terug kwam om leverwaardes en dergelijke te laten testen schrok de arts zich ook een ongeluk en moest er per direct mee stoppen. Een paar kilo in 't begin was redelijk gangbaar, maar niet van 65kg naar 85+ kilo in een paar maanden. Maarja ik bleek dat spul praktisch niet af te breken dus de bloedserum concentratie was zo absurd hoog dat dat bij mij een beetje erger uitgevallen was:roflol:
 
Dat medicijn staat sowieso bekend om gewichtstoename, bijna alle medicijnen uit die serie doen dat wel, ik weet het nog maar al te goed.
Ik kon zoveel eten als ik wilde, het hongergevoel ging niet weg, vooral de drang naar carbs was insane. Ik kon makkelijk 1kg snoepjes op een dag wegvreten en dan nog steeds zin hebben in snoep.

Toen ik voor mijn check-up terug kwam om leverwaardes en dergelijke te laten testen schrok de arts zich ook een ongeluk en moest er per direct mee stoppen. Een paar kilo in 't begin was redelijk gangbaar, maar niet van 65kg naar 85+ kilo in een paar maanden. Maarja ik bleek dat spul praktisch niet af te breken dus de bloedserum concentratie was zo absurd hoog dat dat bij mij een beetje erger uitgevallen was:roflol:
Qua medicijn gebruik heb ik geen ervaring, maar hoor dat wel vaker voorbij komen dat gewichtstoename daardoor wel absurd kan zijn.

Vind het wel knap je van pizza en snoep de knop hebt omgezet naar groente en fruit.

Maak een log en upload elke week een foto, denk dat veel mensen zichzelf wel kunnen vinden in jou verhaal en wellicht aan het begin staan van zijn/haar avontuur en jou logboek als motivatie/perspectief kunnen zien.
 
Back
Naar boven