XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Genoeg restaurantjes die hier in de regio alweer open gaan. Heb in ieder geval vandaag kunnen reserveren voor zaterdag. Dan moet dat daar in Helmond toch helemaal wel te doen zijn?
    Zaterdag eerst maar naar de kapper, als ik een mocro tegen kom groet die mij al met “salam aleikum”, dus dan heb je al een beeld hoe me baard eruit ziet.
     
    Al tijdje niet meer gemeten
    Maar shoulder to waist ratio was eind cut 1:1,66
    125cm om 75
    Dus wel redelijk smalle taille denk ik :p
    Dat is wel heel smal ja, mijn benen net 74,5 cm :p

    IMG_20220113_200526_837.jpg
     
    Genoeg restaurantjes die hier in de regio alweer open gaan. Heb in ieder geval vandaag kunnen reserveren voor zaterdag. Dan moet dat daar in Helmond toch helemaal wel te doen zijn?
    Dan kan die beter naar eindhoven gaan.
     
    Dan kan die beter naar eindhoven gaan.
    De vrienden, Dommel 18, Gauchos en Rodeo vind ik de beste in ehv, maar dat uit eten is al ff geleden dat we dat gedaan hebben.
     
    Poseren van poses is nog veel leren om de juiste hoek te kennen om alles net iets mooier te brengen.

    Oefenen en oefenen.

    BW 95kgBekijk bijlage 545820
    Met die rug zit het wel goed. Misschien kan je de technieken die je gebruikt bij je rug ook op je mindere lichaamsdelen toepassen. Tom Platz deed dat vroeger toen zijn benen enorm voorliepen (volgens mij hebben alleen Ronnie en de huidige Mr O sindsdien betere benen ontwikkeld). Tom ontwikkelde toen ook o.a. een legendarische rug.
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Met die rug zit het wel goed. Misschien kan je de technieken die je gebruikt bij je rug ook op je mindere lichaamsdelen toepassen. Tom Platz deed dat vroeger toen zijn benen enorm voorliepen (volgens mij hebben alleen Ronnie en de huidige Mr O sindsdien betere benen ontwikkeld). Tom ontwikkelde toen ook o.a. een legendarische rug.
    Me nieuw schema zal ervoor zorgen dat me armen binnen de kortste keren zullen ontploffen en me benen eruit zullen laten zien alsof er synthol in zit.




    Hoop ik tenminste. 💁‍♂️
     
    Van voren klappen je lats er behoorlijk goed uit: leun je in de rear double biceps misschien niet teveel naar achteren met je schoudergordel?
    Geen idee, zal volgende keer eens meerdere foto's maken en kijken wanneer de pose het best uitkomt. Alleen op laag vetpercentage komt hij zeker weten zoals ik hem nu uitvoer het beste uit.
     
    Back
    Naar boven