XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Merk je nu ook minder pijntjes , nu je een tijdje bbing aan het doen bent?

Gaat in ieder geval lekker zo te zien 👍🏻
Ja lijkt vooralsnog best aardig te gaan, op mijn bekende schouderpijntje na. Merk soms wel dat wat aanhechtingen willen gaan zeuren maar dat is goed te voorkomen door dagje extra rust te pakken en dat soort dingen. Ondanks dat alles in principe RPE10 is, valt het door de hogere reprange en veelal apparaten minder zwaar op mijn gewichten en aanhechtingen.
Fitgirl goals 10/10
Kijk eens wie we daar hebben :eyebrow:
 
Ja lijkt vooralsnog best aardig te gaan, op mijn bekende schouderpijntje na. Merk soms wel dat wat aanhechtingen willen gaan zeuren maar dat is goed te voorkomen door dagje extra rust te pakken en dat soort dingen. Ondanks dat alles in principe RPE10 is, valt het door de hogere reprange en veelal apparaten minder zwaar op mijn gewichten en aanhechtingen.

Kijk eens wie we daar hebben :eyebrow:
Nice!
 
Screenshot_20220512-164145_Video Player.jpg
 
Ziet er goed uit Calvin :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: ak
Nette fysiek! Oogt je nek smal door de angle of?
Ja denk ik ... dat poseren vind ik fuking moeilijk en vermoeiend. Denk dat ik mijn hoofd hier iets naar voren strek. Lats én traps tegelijk vind ik erg lastig tegelijk aan te spannen.
 
Ja denk ik ... dat poseren vind ik fuking moeilijk en vermoeiend. Denk dat ik mijn hoofd hier iets naar voren strek. Lats én traps tegelijk vind ik erg lastig tegelijk aan te spannen.
Dat laatste moet je ook niet proberen.
 
Ja denk ik ... dat poseren vind ik fuking moeilijk en vermoeiend. Denk dat ik mijn hoofd hier iets naar voren strek. Lats én traps tegelijk vind ik erg lastig tegelijk aan te spannen.
Mwah je moet jezelf vergelijken met leeftijdsgenoten denk dat jij er beter ziet dan 90% van jouw leeftijd
 
Back
Naar boven