AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Heel knap resultaat!

    Heeft je vriendin ook wedstrijden gedaan? Of zijn dat geen wedstrijdbikini's bovenop de kast?
    Dat is bij bedazzled, die maken poseerslips/bikini's
     
    Leuk voor de foto, maar ellende om dit fysiek te behouden. Levenskwaliteit 0.0, maar ik ga iig nog dieper komende 5.5 weken om 25 sept echt maximaal te staan 🏆
    Ik vind je stand van je benen nogal wijd. Als je smaller zou gaan staan, wat wel wat instabiliteit geeft, oogt je bovenkant veel groter.
    In mijn optiek verdwijnt nu je krachtige rug. En je benen worden er niet kleiner op. Ik denk zelfs dat als je wat smaller staat dat je adductoren en nog groter uit komen te zien en dat brengt de illusie van grotere benen.
    Nouja dat is mijn visie in ieder geval. Het is maar een idee.
     
    Leuk voor de foto, maar ellende om dit fysiek te behouden. Levenskwaliteit 0.0, maar ik ga iig nog dieper komende 5.5 weken om 25 sept echt maximaal te staan 🏆
    Wat een strijder, legit respect voor je dude! Kijk naar je op :)
     
    • Heart
    Waarderingen: ak
    Strepen in me glutes komen door 🔪

    Bekijk bijlage 565525
    Je bent echt shredded aan het worden. Maar bij je armen, zijn dat striemen of definitie? Viel me op denk vraag het gewoon?

    Maar groot compliment voor je doorzettingsvermogen ;)
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Je bent echt shredded aan het worden. Maar bij je armen, zijn dat striemen of definitie? Viel me op denk vraag het gewoon?

    Maar groot compliment voor je doorzettingsvermogen ;)
    Definitie, triceps die door je huid heen poppen zodra je onder een bepaald vet% komt ziet het er allemaal wat extremer uit. Zelfde geld voor me glutes over 2/3 weken dan zien die er ook wat “aparter” uit.
     
    Leuk voor de foto, maar ellende om dit fysiek te behouden. Levenskwaliteit 0.0, maar ik ga iig nog dieper komende 5.5 weken om 25 sept echt maximaal te staan 🏆
    Ja dat gevoel ken ik als ik onder de 17% bf ga
     
    Afgekeurd 🏋️‍♂️😉
     
    Screenshot_20220819-204958_Gallery.jpg
     
    Lijkt het zo of wordt je steeds iets lichter?
    Het laatste jaar of zo schommel ik tussen 84-87kg, een paar weken terug voor het laatst gewogen en toen woog ik 86kg, momenteel geen idee en boeit me eigenlijk ook niet meer zo.
    Ik merk wel dat ik scherper word sinds ik dagelijks isometrisch train.
     
    Het laatste jaar of zo schommel ik tussen 84-87kg, een paar weken terug voor het laatst gewogen en toen woog ik 86kg, momenteel geen idee en boeit me eigenlijk ook niet meer zo.
    Ik merk wel dat ik scherper word sinds ik dagelijks isometrisch train.
    Je bedoelt statisch iets vasthouden met isometrich zoals die filmpjes laatst?

    Is dit alle training die je nu doet of doe je ook nog andere oefeningen?
     
    Back
    Naar boven