AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (18 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Beste schrijf je je direct overal voor in idd
    Anders krijg je het AK syndroom
    Eigenlijk niet grappig.
    Welke sport je ook doet, bij een wedstrijd weet je in welke klasse je moet uitkomen.
    Bij bb is het best onduidelijk.
    Hoe weet iemand die begint met wedstrijden in welke klasse hij zich moet gaan inschrijven?
     
    Eigenlijk niet grappig.
    Welke sport je ook doet, bij een wedstrijd weet je in welke klasse je moet uitkomen.
    Bij bb is het best onduidelijk.
    Hoe weet iemand die begint met wedstrijden in welke klasse hij zich moet gaan inschrijven?
    Als je het niet weet kun je het altijd vragen. Of je hebt een coach die het weet.
     
    Eigenlijk niet grappig.
    Welke sport je ook doet, bij een wedstrijd weet je in welke klasse je moet uitkomen.
    Bij bb is het best onduidelijk.
    Hoe weet iemand die begint met wedstrijden in welke klasse hij zich moet gaan inschrijven?
    Daarvoor heb je een coach die je 100% vertrouwd en wiens advies je klakkeloos opvolgt en iedereen die op een forum iets anders zegt dan die coach is een mongool en weet niks van bodybuilding en squats zijn kut. Zijn eigen woorden :)
     
    Eigenlijk niet grappig.
    Welke sport je ook doet, bij een wedstrijd weet je in welke klasse je moet uitkomen.
    Bij bb is het best onduidelijk.
    Hoe weet iemand die begint met wedstrijden in welke klasse hij zich moet gaan inschrijven?
    Dat heeft ook niemand in zijn LOG aangegeven
     
    Wat is jullie record van in dezelfde broek trainen zonder deze te wassen?
    Ik was ze pas als ik met squatten in me broek heb gescheten














    (elke beentraining dus :D )
     
    Waarom zou 't daarvoor niet gelden? Iedereen kan op internet lezen wat er gevraagd wordt per klasse toch
    Omdat het dmv een jury (dressuur, muziek, miss verkiezing, kunstschaatsen, turnen, ect) niet altijd zo duidelijk is. Zeker niet in vergelijking met wie het snelste over de streep is, of wie het meeste heeft gescoord
     
    Eigenlijk niet grappig.
    Welke sport je ook doet, bij een wedstrijd weet je in welke klasse je moet uitkomen.
    Bij bb is het best onduidelijk.
    Hoe weet iemand die begint met wedstrijden in welke klasse hij zich moet gaan inschrijven?
    Enige nadeel
    Vind ik bij NPC is dat je van te voren moet beslissen welk niveaus je wilt doen en allemaal inschrijven. Stel je schrijft er 2 in en in true novice plaats je al buiten top 5. Heb je betaald voor novice en weet je sowieso dat het daar ook niks word. Vice versa ook natuurlijk. Je denkt alleen true novice maar doet het heel goed waardoor je wint/goed plaatst en dus novice mag doen, maar van te voren niet ingeschreven dan is het helaas op de wedstrijd
     
    Enige nadeel
    Vind ik bij NPC is dat je van te voren moet beslissen welk niveaus je wilt doen en allemaal inschrijven. Stel je schrijft er 2 in en in true novice plaats je al buiten top 5. Heb je betaald voor novice en weet je sowieso dat het daar ook niks word. Vice versa ook natuurlijk. Je denkt alleen true novice maar doet het heel goed waardoor je wint/goed plaatst en dus novice mag doen, maar van te voren niet ingeschreven dan is het helaas op de wedstrijd
    Ik heb mensen al buiten top 5 zien eindigen bij true novice en top 3 bij novice. Maar jij hebt al wedstrijdervaring toch? Dan kun je true novice sowieso skippen.
     
    Ik heb mensen al buiten top 5 zien eindigen bij true novice en top 3 bij novice. Maar jij hebt al wedstrijdervaring toch? Dan kun je true novice sowieso skippen.
    Nette prestatie dan 😅 ja 6 jaar geleden 🥲 dus vind mijzelf weer beginner
     
    Nette prestatie dan 😅 ja 6 jaar geleden 🥲 dus vind mijzelf weer beginner
    Bij de true novice heb je alle gewichtsklasses bij elkaar dus als je dan met 3 goede hebt die in hun eigen gewichtsklasse bij novice winnen kan dat prima
     
    Omdat het dmv een jury (dressuur, muziek, miss verkiezing, kunstschaatsen, turnen, ect) niet altijd zo duidelijk is. Zeker niet in vergelijking met wie het snelste over de streep is, of wie het meeste heeft gescoord

    Dan heb je het over de winst. Dat is in geval van een jurysport inderdaad lastig. Echter zijn de eisen en verwachtingen van klasse wel duidelijk. Zo kun je met 125 kg op 1.80 en 4% niet meedoen bij Classic bijv ook al heb je nog zo'n goed fysiek.
     
    Nette prestatie dan 😅 ja 6 jaar geleden 🥲 dus vind mijzelf weer beginner
    Helaas vinden veel mensen dat ook die al meerdere wedstrijden hebben gedraaid en net naar de NPC switchen waardoor het niveau op true novice imo al best hoog ligt.

    Los daarvan zou ik zeker allebei de klassen doen, ook al win je mss niet je prept zo lang en je moment op stage is zo weg, ik zou dan optimaal willen genieten. Bovendien zeg je anders eigenlijk dus ik wil liever weer een beginnerswedstrijd doen die ik al heb gedaan maar voor mijn eigen niveau ben ik bang dat ik niet goed genoeg plaats dus die sla ik liever over.
     
    Helaas vinden veel mensen dat ook die al meerdere wedstrijden hebben gedraaid en net naar de NPC switchen waardoor het niveau op true novice imo al best hoog ligt.

    Los daarvan zou ik zeker allebei de klassen doen, ook al win je mss niet je prept zo lang en je moment op stage is zo weg, ik zou dan optimaal willen genieten. Bovendien zeg je anders eigenlijk dus ik wil liever weer een beginnerswedstrijd doen die ik al heb gedaan maar voor mijn eigen niveau ben ik bang dat ik niet goed genoeg plaats dus die sla ik liever over.
    Als je het zo zegt…😅😂 maar nu gewoon 2 klassen pakken en ons best doen
     
    Back
    Naar boven