Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Op deze pagina kan je goed het verschil zien tussen natty en on-gear. Helaas.
Is perfect natty, pomp+goede belichting en pose kan elke average fysiek een flinke boost geven..
Als je denkt dat dat niet mogelijke is zonder gear kan je beter ballet gaan doen.

Kijk zelf is naar de insta van een paar kerels in je gym en vergelijk die met hun fysiek irl.
Zelfs diegene met een anorexia figuur zien er soms nog buff uit op foto.
 
Is perfect natty, pomp+goede belichting en pose kan elke average fysiek een flinke boost geven..
Als je denkt dat dat niet mogelijke is zonder gear kan je beter ballet gaan doen.

Kijk zelf is naar de insta van een paar kerels in je gym en vergelijk die met hun fysiek irl.
Zelfs diegene met een anorexia figuur zien er soms nog buff uit op foto.
Heel herkenbaar , in normale omstandigheden met kleding aan zie je nauwelijks dat ik train maar in de gym lijk ik 15kg zwaarder met een pomp en down lighting. Was op de linker foto wel iets meer uit shape maar toch laat dit wel precies zien wat jij bedoelt.
 

Bijlagen

  • ED24BB7F-E821-440C-A8CA-2588F3ECE11D.jpeg
    ED24BB7F-E821-440C-A8CA-2588F3ECE11D.jpeg
    188,3 KB · Weergaven: 193
Heel herkenbaar , in normale omstandigheden met kleding aan zie je nauwelijks dat ik train maar in de gym lijk ik 15kg zwaarder met een pomp en down lighting. Was op de linker foto wel iets meer uit shape maar toch laat dit wel precies zien wat jij bedoelt.
Sorry rippedmeeuw zei dat je niet natty bent dus ik geloof het niet
 
Heel herkenbaar , in normale omstandigheden met kleding aan zie je nauwelijks dat ik train maar in de gym lijk ik 15kg zwaarder met een pomp en down lighting. Was op de linker foto wel iets meer uit shape maar toch laat dit wel precies zien wat jij bedoelt.

Johnny Bravo vibes bij die eerste foto.
Niet natty though:)
 
Op deze pagina kan je goed het verschil zien tussen natty en on-gear. Helaas.

Was dat maar waar ... je ziet wat je ziet. Je weet niet wat ze eten, of ze goed trainen etc. Zelfs bij naturel wedstrijden, kan de basis jaren daarvoor al op gear gezet zijn.

Jezus was na Pasen ook niet helemaal natty meer.

Pijn kunnen leiden en in jezelf geloven zijn wel de juiste voorwaarden. Hadden ze hem gekruisigd tijdens een bulk was hij niet blijven hangen.
 
Johnny Bravo vibes bij die eerste foto.
Niet natty though:)
Ja maar er zijn zoals RonnReeves zegt ook gewoon roiders die eruit zien als natty hihi
Ga je dan tegen hun zeggen dat hun natty zijn desondanks ze gear abusen

1669219266603.png
 
Was dat maar waar ... je ziet wat je ziet. Je weet niet wat ze eten, of ze goed trainen etc. Zelfs bij naturel wedstrijden, kan de basis jaren daarvoor al op gear gezet zijn.



Pijn kunnen leiden en in jezelf geloven zijn wel de juiste voorwaarden. Hadden ze hem gekruisigd tijdens een bulk was hij niet blijven hangen.

Kom op, mensen zoals wij(die al langer dan 5 jaar serieus sporten)moeten gewoon weten wat natty ongeveer haalbaar is. Dat zijn geen kanonskogels als schouders.
 
Kom op, mensen zoals wij(die al langer dan 5 jaar serieus sporten)moeten gewoon weten wat natty ongeveer haalbaar is. Dat zijn geen kanonskogels als schouders.

Henk123456 is bv buffer geboren dan ik ooit zal worden. Of als kind in de toverdrank gevallen.

Mannetjes van 1.60 kunnen er ook knetter goed uitzien, ook naturel.

M.i. kun je er weinig over zeggen.
 
Kom op, mensen zoals wij(die al langer dan 5 jaar serieus sporten)moeten gewoon weten wat natty ongeveer haalbaar is. Dat zijn geen kanonskogels als schouders.
Niet iedereen heeft shitty genetics :shrug:
 
Back
Naar boven