XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (19 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Week 12 (3de week blast)
    Bedoeling is nog 20/30 weken pushen.
    91kg nuchter / 1.78m

    684B2207-D77E-4F5C-88CB-160D6591DC83.jpeg
     
    Hou je je vetpercentage ook in de gaten ak ?
     
    Armen en schouders zien er mooi vol uit. Chest ook lastig goed vast te leggen van voren. Zal er vanaf de zijkant best goed uitzien vermoed ik. Goed bezig zo te zien.

    Ja is ook wel zo, van de zijkant is het best ok.

    + op een lager vetpercentage lijkt je chest altijd groter en voller en nu ben ik nog vrij dik. Chest is wel goed vooruitgegaan afgelopen paar maanden. Puur kwestie geweest van anders trainen.
     
    Ja is ook wel zo, van de zijkant is het best ok.

    + op een lager vetpercentage lijkt je chest altijd groter en voller en nu ben ik nog vrij dik. Chest is wel goed vooruitgegaan afgelopen paar maanden. Puur kwestie geweest van anders trainen.
    Dat is wel echt een BB ding. Als je abs goed zichtbaar zijn ben je per definitie niet dik. Kan altijd scherper natuurlijk maar dat moet ook bij je doel/ tijd van het jaar ed passen. Maar dik is het niet ;)
     
    Dat is wel echt een BB ding. Als je abs goed zichtbaar zijn ben je per definitie niet dik. Kan altijd scherper natuurlijk maar dat moet ook bij je doel/ tijd van het jaar ed passen. Maar dik is het niet ;)
    Wou net zeggen :o Alles is relatief I guess!
     
    Wat maakt je fysiek uit en dan pas mag je in tanktop 😂😂 echt
    Heel hypocriet want ben zelf ook een skinny bitch die soms tanktops draagt maar ik vind het er bij echt veel gasten gewoon niet uitzien
    40kg en dan komen ze de gym binnen met shorts en een tanktop
    Dat zijn echt van die schoolshooters
     
    Back
    Naar boven