AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Volgende week naar 750mg sust haters gonna hate 🥰🥰🥰
    3A8BDDAB-ED2F-4C68-9960-CC699EDE981D.jpeg
     
    Laatst bewerkt:
    Volgende week naar 750mg sust haters gonna hate 🥰🥰🥰
    Bekijk bijlage 576281

    750 is niks mis mee. Goede dosering test. Hoger dan 750 is doorgaans wel meer side effects. Ben zelf nooit hoger gegaan dan 750, maar 1gr zou ik ook nog wel overwegen om te doen als je echt serieus die massa wil gaan pakken voor on stage.
     
    Beter gewoon hgh en slin.
    Ja slin zie ik niet zo zitten nog ookal weet ik dat de synergie met HGH wel echt top is.
    HGH staat sowieso wel op het lijstje maarja nogal duur nu, gaat er sowieso wel in de toekomst in.

    Waar zit je nu dan op? Beetje te doen met doseren van AI?
    500 sust/300 mast/150npp

    Ik neem 2x per week 10mg aromasin en voor nu is dat prima
    Die aromasin neem ik meer preventief, want had beetje gyno vorming maar dat kwam meer omdat ik een weekje nogal hoge dosering anadrol voor de test had gebruikt
    Alleen laatst jeukte m'n tepels zonder anadrol dus heb nu 2x per week dat ik die aromasin neem en nergens last van
    Gyno is overigens al verdwenen na 6 dagen raloxifeen dus dat is top

    Misschien dat ik naar 3x per week ga als ik naar 750 ga, ff weten en meten

    750 is niks mis mee. Goede dosering test. Hoger dan 750 is doorgaans wel meer side effects. Ben zelf nooit hoger gegaan dan 750, maar 1gr zou ik ook nog wel overwegen om te doen als je echt serieus die massa wil gaan pakken voor on stage.
    Ja merk dat ik echt wel lekker ga op 500 al, eigenlijk misschien dom om nu te verhogen nu alles goed gaat maar 500 gaat al zoveel beter tov 350 dus heel benieuwd wat 750 oplevert qua gains tov sides

    Die NPP hou ik lekker op 150mg want heb het gevoel als ik die hoger ga doen dat ik mentaal fucked ga, nu nergens last van op af en toe klein beetje anxiety
    Ohja en erg lovey-dovey zoals vele al claimde, het maakt me niet persé beta. Maar het maakt me wel liever dan dat ik van mezelf gewend ben :p
     
    Ja slin zie ik niet zo zitten nog ookal weet ik dat de synergie met HGH wel echt top is.
    HGH staat sowieso wel op het lijstje maarja nogal duur nu, gaat er sowieso wel in de toekomst in.


    500 sust/300 mast/150npp

    Ik neem 2x per week 10mg aromasin en voor nu is dat prima
    Die aromasin neem ik meer preventief, want had beetje gyno vorming maar dat kwam meer omdat ik een weekje nogal hoge dosering anadrol voor de test had gebruikt
    Alleen laatst jeukte m'n tepels zonder anadrol dus heb nu 2x per week dat ik die aromasin neem en nergens last van
    Gyno is overigens al verdwenen na 6 dagen raloxifeen dus dat is top

    Misschien dat ik naar 3x per week ga als ik naar 750 ga, ff weten en meten


    Ja merk dat ik echt wel lekker ga op 500 al, eigenlijk misschien dom om nu te verhogen nu alles goed gaat maar 500 gaat al zoveel beter tov 350 dus heel benieuwd wat 750 oplevert qua gains tov sides

    Die NPP hou ik lekker op 150mg want heb het gevoel als ik die hoger ga doen dat ik mentaal fucked ga, nu nergens last van op af en toe klein beetje anxiety
    Ohja en erg lovey-dovey zoals vele al claimde, het maakt me niet persé beta. Maar het maakt me wel liever dan dat ik van mezelf gewend ben :p

    Zou die Aromasin eruit flikkeren en kijken wat er gebeurt. Als je gyno krijgt kleine dosering tamoxifen nemen.

    Maar eigenlijk zou 300 mast op 750 test en een beetje npp genoeg moeten zijn, als je geen aromatisatie monster bent ten minste.
     
    Zou die Aromasin eruit flikkeren en kijken wat er gebeurt. Als je gyno krijgt kleine dosering tamoxifen nemen.

    Maar eigenlijk zou 300 mast op 750 test en een beetje npp genoeg moeten zijn, als je geen aromatisatie monster bent ten minste.
    Ja aromatiseer niet veel vanuit me zelf denk ik
    Anadrol heeft blijkbaar een directere werking op gyno zelfs al is E2 heel laag had ik ergens vernomen

    Ben alleen wel vetter dan normaal dus de kans op aromatisatie is wel stukje hoger

    Normaal cut ik ook nu alweer maar vind de massa (of vet) wel mooi staan
     
    Ja aromatiseer niet veel vanuit me zelf denk ik
    Anadrol heeft blijkbaar een directere werking op gyno zelfs al is E2 heel laag had ik ergens vernomen

    Ben alleen wel vetter dan normaal dus de kans op aromatisatie is wel stukje hoger

    Normaal cut ik ook nu alweer maar vind de massa (of vet) wel mooi staan
    Ik denk zelf dat je die aromasin gewoon nodig hebt en met de verhoging naar 750mg test wellicht zelfs moet uppen naar 10mg eod, maar mocht je de aromasin eruit willen knikkeren dan zou ik kiezen tussen:
    1. Test gelijk houden en aromasin eruit
    Of
    2. Test verhogen en aromasin even weekje of drie erin houden op dezelfde dosis.

    Aan twee variabelen tegelijk draaien is wellicht niet meest verstandige.
     
    Ik denk zelf dat je die aromasin gewoon nodig hebt en met de verhoging naar 750mg test wellicht zelfs moet uppen naar 10mg eod, maar mocht je de aromasin eruit willen knikkeren dan zou ik kiezen tussen:
    1. Test gelijk houden en aromasin eruit
    Of
    2. Test verhogen en aromasin even weekje of drie erin houden op dezelfde dosis.

    Aan twee variabelen tegelijk draaien is wellicht niet meest verstandige.
    Ja ik hou die aro er nu wel in vooral omdat ik jeukende tepels kreeg
    Kan ook een flare up zijn maarja fuck dat
    Hele tijd SERMs poppen is ook geen pretje
    Alhoewel ralox vgm geen igf-1 verlaagd waar nolva dat wel doet
     
    Ja ik hou die aro er nu wel in vooral omdat ik jeukende tepels kreeg
    Kan ook een flare up zijn maarja fuck dat
    Hele tijd SERMs poppen is ook geen pretje
    Alhoewel ralox vgm geen igf-1 verlaagd waar nolva dat wel doet
    Conclusions—Tamoxifen increases IGF-BP3 and IGF-BP1 concentrations. It also decreases the IGF-1 to IGF-BP3 ratio but this effect may be limited after long term use. Longer follow up, with larger numbers of patients, should determine when, and for how long, tamoxifen can reduce circulating IGF-1.

    Dit gaat wel over langere termijn 40mg/pd bij kanker patiënten, die geen testosteron erbij zetten
     

    Bijlagen

    • 2B5CAED0-5EF6-4A09-ACF4-599E2DEB9E8A.jpeg
      2B5CAED0-5EF6-4A09-ACF4-599E2DEB9E8A.jpeg
      75,4 KB · Weergaven: 20
    Back
    Naar boven