AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je had ze kunnen bannen en dan later vandaag 1 april kunnen zeggen.

    Gemiste kans Sanca Saxon
     
    :)
     

    Bijlagen

    35E302D7-4694-4DF0-BDDC-EC1F9C3FF9B9.png
    Start shape voor de cut 94kg / 1.78m.
    Verwacht (hoop) 10 weken nodig te hebben en ga puur voor een goed bf% voor wederom een lange bulk en pas weer 2024 eventueel indien happy met de shape een wedstrijd doen.

    4F63E31E-535E-4CE2-A5CB-6FCE3C504939.jpeg
     
    Huge die lats!
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Start shape voor de cut 94kg / 1.78m.
    Verwacht (hoop) 10 weken nodig te hebben en ga puur voor een goed bf% voor wederom een lange bulk en pas weer 2024 eventueel indien happy met de shape een wedstrijd doen.

    Bekijk bijlage 580230
    Ziet er goed uit maat 👌🏼
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Start shape voor de cut 94kg / 1.78m.
    Verwacht (hoop) 10 weken nodig te hebben en ga puur voor een goed bf% voor wederom een lange bulk en pas weer 2024 eventueel indien happy met de shape een wedstrijd doen.

    Bekijk bijlage 580230

    Geen kritiek of wat dan ook maar gewoon meer een vraag… is het niet zonde om nu wanneer je meer tijd hebt besloten in te lassen tussen wedstrijden om te groeien voor 10 weken te gaan cutten? Een minicut van 4-6 weken om een beetje uit te rusten en te resetten kan ik nog wel begrijpen, maar 10 weken diëten is een veredelde prep. Is dat wel nodig? Zo dik ben je toch niet?
     
    ak lekkere dikke kop krijg je al, maar verder lekker bezig pik :thumb:
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Geen kritiek of wat dan ook maar gewoon meer een vraag… is het niet zonde om nu wanneer je meer tijd hebt besloten in te lassen tussen wedstrijden om te groeien voor 10 weken te gaan cutten? Een minicut van 4-6 weken om een beetje uit te rusten en te resetten kan ik nog wel begrijpen, maar 10 weken diëten is een veredelde prep. Is dat wel nodig? Zo dik ben je toch niet?
    Doel zou wel zijn <10 weken, maar of het na 6 weken al haalbaar is om op 10% bf te staan denk/verwacht ik niet. Paar weken meer/minder is niet zozeer waar ik me aan zal storen, maar wil wel optimaal in shape zijn voor wederom een bouwfase van 25/30 weken en als ik te vroeg weer ga bouwen dan ben ik na 10/15 weken alweer te dik, terwijl ik echt maanden wil knallen.
     
    Vooral bij me wangen lijk ik wel een hamster 🫠
    aanpassing van het lijf aan de grote happen, tijdens de grotere maaltijden :eating::hahaha:
     
    • Haha
    Waarderingen: ak
    Back
    Naar boven