AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

@ Bas: gigantische legs

@ Krokodildo: Mooi resultaat na maar maandjes
 
meestal zo

11232966-Woman-measuring-her-waist-while-wearin-too-big-jeans-in-a-studio-Stock-Photo.jpg
 
thnx guys :D




poohhhh dat dere legs, hoe de fuck pas jij in een spijkerbroek met die stelten?



dat dus, mijn maat zelf bestaat niet :P

de 2 spijkerbroeken die ik nu aan kan zijn wijde fit, 4 heupmaten te groot, en zitten als skinnyjeans :o


van me werk gelukkig broeken gekregen en die zijn stretch, was na 2 weken al uit mijn eigen broek gescheurd tijdens werk. :roflol:
 
dat dus, mijn maat zelf bestaat niet :P

de 2 spijkerbroeken die ik nu aan kan zijn wijde fit, 4 heupmaten te groot, en zitten als skinnyjeans :o

Zieke benen man :D Extreme stretch van Chasin was mijn uitkomt, al lijken het idd wel weer skinnyjeans om bovenbenen.
 
ik heb dat probleem niet gelukkig

i cry
 
-
 
Laatst bewerkt:
Godver Bas, wat een benen. Netjes!
 
Netjes hoor Basmca, wat is je geheim?

mijn benen groeien van alles als het maar balls to the wall is :p

Zieke benen man :D Extreme stretch van Chasin was mijn uitkomt, al lijken het idd wel weer skinnyjeans om bovenbenen.

zijn die niet fking duur ook?

ik heb dat probleem niet gelukkig

i cry

kan jij srs broeken kopen in je eigen maat?

Dat dere celltech ;)

was het maar zo dan maakte ik misschien nog UB gains :roflol:
 
de 2 spijkerbroeken die ik nu aan kan zijn wijde fit, 4 heupmaten te groot, en zitten als skinnyjeans :o


van me werk gelukkig broeken gekregen en die zijn stretch, was na 2 weken al uit mijn eigen broek gescheurd tijdens werk. :roflol:

Goeie benen Bas en ik ken de pijn.
Draag zelf PME broeken breedte 38 lengte 34. Kunnen goed om mn benen, maar om middel zou 34 breedte ook goed zijn :p
Kom van breedte 28 lengte 34 voordat ik begon te trainen :roflol:
 
G-star heeft ook vaak extreme benen/waist verhoudingen.
Vind je zeker wel een broek tussen.
 
Lol pls, stretch broeken zijn gewoon de key. Maat 44 breedte en lengte 34. Alleen bij middel beetje wijd. Maar denk niet dat er iemand last van broeken kopen moet hebben hier xD
 
Het moment waarop ik blij ben met mijn mini-benen...:o
 
Lol pls, stretch broeken zijn gewoon de key. Maat 44 breedte en lengte 34. Alleen bij middel beetje wijd. Maar denk niet dat er iemand last van broeken kopen moet hebben hier xD

lloyd bulk at its finest
 
zelfs grote mannen kunnen prima jeans aan ;)

6932561292_955bca86b0_b.jpg
 
cut wel goed gelukt zie ik
 
Back
Naar boven