XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bruut fysiek!:thumb:
 
20pvxuq.png
 
Ben nu ondertussen al aardig gewent geraakt aan het feit dat mensen meteen "juice" of iets in die trend roepen wanneer ze een fysiek zien waar voor een goed aantal jaren toewijding, bloed, zweet en tranen in zit...

Van de "doorsnee persoon" kun je dit verwachten dat ze naast de vele harde trainingen, en strict voedingspatroon,- laat ons zeggen het harde werk- kijken en meteen de juice erbij halen...

Op een bodybuilding forum daarentegen vind ik het eerder zielig en roept het bij mij zelfs enige vorm van medelijden op...

Dit gezegt zijnde laat ik er verder zeker geen slaap over [emoji41] [emoji12]

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk
 
Ben nu ondertussen al aardig gewent geraakt aan het feit dat mensen meteen "juice" of iets in die trend roepen wanneer ze een fysiek zien waar voor een goed aantal jaren toewijding, bloed, zweet en tranen in zit...

Van de "doorsnee persoon" kun je dit verwachten dat ze naast de vele harde trainingen, en strict voedingspatroon,- laat ons zeggen het harde werk- kijken en meteen de juice erbij halen...

Op een bodybuilding forum daarentegen vind ik het eerder zielig en roept het bij mij zelfs enige vorm van medelijden op...

Dit gezegt zijnde laat ik er verder zeker geen slaap over [emoji41] [emoji12]

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk
Bedankt voor de uitleg en slaap lekker
 
Gaat goed man,ik moet ook maar eens ud2 proberen. Is die carbload dag niet zwaar?

Nee dat gaat tnt prima, en dan heb ik echt een lastige buik voor zoiets. Valt me echt mee, carbs gaan er goed in en nagenoeg geen last.
 
RFFNCK Nette progressie in een korte periode!

Ben nu ondertussen al aardig gewent geraakt aan het feit dat mensen meteen "juice" of iets in die trend roepen wanneer ze een fysiek zien waar voor een goed aantal jaren toewijding, bloed, zweet en tranen in zit...

Van de "doorsnee persoon" kun je dit verwachten dat ze naast de vele harde trainingen, en strict voedingspatroon,- laat ons zeggen het harde werk- kijken en meteen de juice erbij halen...

Op een bodybuilding forum daarentegen vind ik het eerder zielig en roept het bij mij zelfs enige vorm van medelijden op...

Dit gezegt zijnde laat ik er verder zeker geen slaap over [emoji41] [emoji12]

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk
Dus je bent natty?
 
RFFNCK Nette progressie in een korte periode!


Dus je bent natty?

Heb ik dat ergens beweerd dan?
Ik wil me helemaal niet voor doen als fakenatty, heb het schijt aan dat schijnheilig gedoe...

Mijn punt is enkel dat de reacties overkomen alsof juice al het harde werk en clean eten vervangt.


Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Dat doet het deels wel natuurlijk
 
Dat doet het deels wel natuurlijk
Vervangen doet het helemaal niet...
Dat het de boel een stuk sneller laat gaan geef ik 100% toe als je ervoor blijft werken...

Met minder hard trainen en shitty voedingschema gaat juice helemaal geen wonderen verrichten

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk
 
Vervangen doet het helemaal niet...
Dat het de boel een stuk sneller laat gaan geef ik 100% toe als je ervoor blijft werken...

Met minder hard trainen en shitty voedingschema gaat juice helemaal geen wonderen verrichten

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

Deels dus wel.
Het resultaat met kuren duurt naturel een paar jaar langer als je het al haalt. Dus heb je minder toewijding en werk aan dan naturel.
 
Zoals ik zelf al zei dus... het versnelt de boel een pak, meer niet

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk
 
Back
Naar boven