MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Met de broer van Zyzz, Olivier en zo'n ander fitnessmodel.

20160409_120801_Burst07.jpg
IMG_20160410_114314-1.jpg
IMG_20160410_005422.jpg
 
be3ecf110e.jpg

Voor het eerst dat broek strak zat bij quads ipv middel hihi

Whaha die skinny jeans kan je op een gegeven moment niet echt meer dragen met bepaalde benen. Ik heb ook wel skinny, maatje 34/32, en dan moet het wel strecht zijn. Middel vaak regular onder beetje skinny. Maar dat extreem skinny, dat gaat er echt raar uit zien met dikke bovenbenen, dikke ass en dan ook nog een breed torso er op. Op zich kom je er nog wel mee weg als je quads door je broek heen ziet (getrained oog) maar als hij dan bij je kuiten ook nog helemaal tight zit. Wordt het echt een legging.
 
Bekende gym :D

Ik heb je niet gezien bro, hoe laat was je er? HillR en ik waren er van 10:15 tot 11:15 ongeveer.

Ik zie mezelf niet op de foto, maar als je me gespot hebt volgende keer even aantikken ouwe :cool:
Ik wist niet helemaal zeker of je het was maar volgens mij spotte ik je want ik ging half 11 van die klote steppers af :-P

had hillr die xxl legging aan toevallig en was jij aan het incline benchen?

volgende x tik ik je aan ff aan kom er nog wel vaker :-)
 
klopt helemaal vntl

Volgende keer beter, als t goed is weet je dan nu idd hoe we eruit zien :D
 
  • Like
Waarderingen: vntl
12918672_473811519482970_1507492699_n.jpg
Je mag wel eens lachen man, altijd die zelfde face. Goed fysiek wel!
thanks. Haha klopt man..
Vriend van mij was ook nog met Zac Aynsley op de foto geweest. Kerel heeft 48cm omtrek armen:

Jammer genoeg zelf niet tegengekomen met m'n eigen vriendengroep.
 
Bekijk bijlage 74883
thanks. Haha klopt man..
Vriend van mij was ook nog met Zac Aynsley op de foto geweest. Kerel heeft 48cm omtrek armen:

Jammer genoeg zelf niet tegengekomen met m'n eigen vriendengroep.

Op z'n eigen foto's is dat nooit te zien die 48cm maar nu je dit zo ziet ziet het er wel groter uit dan ik had gedacht.
 
Vette foto's man!
 
Bekijk bijlage 74883
thanks. Haha klopt man..
Vriend van mij was ook nog met Zac Aynsley op de foto geweest. Kerel heeft 48cm omtrek armen:

Jammer genoeg zelf niet tegengekomen met m'n eigen vriendengroep.
Kameraad van jou is ook wel biggy.
Natty behaald of ?
hoe oud is hij als ik vragen mag :P
 
Op z'n eigen foto's is dat nooit te zien die 48cm maar nu je dit zo ziet ziet het er wel groter uit dan ik had gedacht.
Ja klopt man. Eerlijk gezegd dacht ik dat hij zn foto's heel er photoshopte. Maar die 48 heeft hij echt wel.
 
Kameraad van jou is ook wel biggy. Natty behaald of ?
hoe oud is hij als ik vragen mag :P
Ja best wel. Ja man. Hij heeft inderdaad aardig wat maar zeker niet iets onnatuurlijks.
Het licht daar maakt je ook groter.. Hij is 1.83 bij 78kg ofzo. Z'n middel laat hem groter lijken, netzoals met Zac. Hij is trouwens 20.
 
Laatst bewerkt:
Had trouwens aan zo'n fitness model gevraagd hoe laag hij gaat in kcal als hij cut.
2000 kcal maar per dag!! Als ik niet al mn spieren wil verliezen cut ik op 3000 kcal :eek: Is 500 a 600 onder maintenance.
Verbaasde me trouwens dat ik nog iets leek naast hun. Kleurtje + filters kunnen je heel groot laten lijken:
frontttt.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven