XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Yep dus waarom verbergen? Niets om je over te schamen :p
     
    SkyBlazer zit al 15min op deze pagina :(

    giphy-13-star-wars-vii-stormtroopers-took-all-of-england-s-air-guns-gif-196146.gif
     
    Weet niet of filmpjes hier ook thuis horen, maar zie zo 1,2,3 niet een ander topic en vond het wel een mooi filmpje.

    Het was dus tweede pinksterdag en een vriend van me had de sleutel van zijn gym gekregen om samen in te knallen.
    Dus andere omgeving enzo... Normaal squat ik ook voor een spiegel en nu niet, maar fuck it...
    Ik wilde gewoon die 150kg 5x doen en WTFFFFRGFRUFRURFR mijn allerzwaarste grinder ooit:

    https://www.instagram.com/p/BFepZc7ksoB/
     
    Gewicht van hoeveel naar hoeveel? Zeer netjes!

    Grappig om te zien dat jehoofd ook dunner is geworden haha:p
     
    Huidige shape
    gewicht 98.8kg bf maandag weer meten


    IMG_20160518_210056 (1).jpg

    IMG_20160518_210056 (1).jpg
     
    Gewicht van hoeveel naar hoeveel? Zeer netjes!

    Grappig om te zien dat jehoofd ook dunner is geworden haha:p
    klinkt misschien raar maar ik denk dat ik op dit moment ongeveer hetzelfde weeg als op die eerste foto
    ben natuurlijk wel een stuk droger nu.
    weeg nu 76kg
     
    Laatst bewerkt:
    Jammer dat iedereen gelijkt denkt aan aas gebruik inplaats van gewoon zeggen goed fysiek of dit kan nog beter ofzo. Maar bedankt voor het compliment allemaal.

    Als jullie me niet geloven sponsor me een bloedtest zou ik zeggen en daar mag iemand van jullie bij aanwezig zijn, zien jullie gelijk wat er met me gebeurd als ze een naald in me steken. :D
     
    Jammer dat iedereen gelijkt denkt aan aas gebruik inplaats van gewoon zeggen goed fysiek of dit kan nog beter ofzo. Maar bedankt voor het compliment allemaal.

    Als jullie me niet geloven sponsor me een bloedtest zou ik zeggen en daar mag iemand van jullie bij aanwezig zijn, zien jullie gelijk wat er met me gebeurd als ze een naald in me steken. :D

    Is imo toch het beste compliment dat je kan krijgen?
    Al zou je gebruiken dan zou je dit niet toegeven aangezien je met naam/foto's op forum staat en dit kan mss effect hebben op je privé leven.
    Of je nu gebruikt of niet het zal me een worst wezen. Feit blijft dat je een streefwaardig fysiek hebt.
     
    Jammer dat iedereen gelijkt denkt aan aas gebruik inplaats van gewoon zeggen goed fysiek of dit kan nog beter ofzo. Maar bedankt voor het compliment allemaal.

    Als jullie me niet geloven sponsor me een bloedtest zou ik zeggen en daar mag iemand van jullie bij aanwezig zijn, zien jullie gelijk wat er met me gebeurd als ze een naald in me steken. :D
    Hoogtetraining icm carbtiming en mmc is the key:dance:
     
    Is imo toch het beste compliment dat je kan krijgen?
    Al zou je gebruiken dan zou je dit niet toegeven aangezien je met naam/foto's op forum staat en dit kan mss effect hebben op je privé leven.
    Of je nu gebruikt of niet het zal me een worst wezen. Feit blijft dat je een streefwaardig fysiek hebt.

    bedankt man
     
    Back
    Naar boven