XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (17 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • IMAG0468[1].jpg
    IMAG0472[1].jpg

    ik weet niet wat ze die kip van muscle meat geven volgens zijn die kippen aan de roids ofzo want die gainzz gaan hard de laatste tijd :roflol:
    hier onder staat nog pic van(rug) :)

    IMAG0463[1].jpg


    IMAG0473[1].jpg
     
    Nog steeds onder de 80 kilo :(
    zelf met mijn 3500 kcall dieet kom ik niet aan tijd om het weet iets te verhogen :P
     
    Ik had al best redelijke benen toen ik 100kg squatte ook ja :roflol:

    Vooral van lunges en leg extensions denk ik.

    Ik ben indd ook een lange tijd toen ik nog voor aesthetics liftte benen de helft gaan doen.

    Ik heb 3 maanden niet benen kunnen trainen en toen ik weer begon had ik na 2 trainingen nieuwe stretch marks. Full srs er staan nog ergens posts over in dag verpest.

    Opper body gains komen nooit maar benen kan ik denk ik echt retarded groot laten worden als ik er nu voor zou trainen.

    Ik squat nu 2x pw en dat is letterlijk alles wat ik doe voor mijn legs nu en sommige gasten die 3xpw legs killen op een gram gear dromen van mijn massa.

    Heb ook altijd die lack in definitie gehad, maar dat is nu wel wat beter geworden, er zit voor gevoel meer definitie in dan toen ik op 10% zat en zit nu op 14% ofzo.

    Ub on the other hand..
    Maarja genetics zijn een hoer.
    True, maar we komen er wel :D
     
    Na een korte schouder training. Nog 4% vet moet eraf , stats 93 kg momenteel vet ?
    rps20160604_124138.jpg
     
    No way dat je 93kg bent. Wie denk je in de maling te nemen? Beetje liegen op het internet. Triest hoor.
     
    93kg kan best. Denk ongeveer 13%
     
    Nee hij zit me te trollen Vanwege die laatste rel . Boeit me niet
     
    Dat feel wanneer mensen niet geloven dat je 98 kilo bent op 1.91 en je dus lichter schatten :sad:.
    Gewicht is misleidend i guess
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Ik ben 1.86m laatst gemeten bij arts.
    En heb nog big legs
     
    .
     
    Laatst bewerkt:
    169cm @ 77-78kg :) nu tot volgend jaar februari door bulken proberen de 85+-kg te halen.

    image.jpeg
     
    Back
    Naar boven