XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 2020 een wedstrijd Miss nuke? :p
     
    2020 een wedstrijd Miss nuke? :p
    Hahahaha veeeeels te druk met andere dingen[emoji23]

    Heb hele leuke dingen in het vooruitzicht. Wil me daar op gaan focussen. In de tussentijd trainen we lekker door en zien we wel wanneer ik mezelf goed genoeg vind.
     
    Hahahaha veeeeels te druk met andere dingen[emoji23]

    Heb hele leuke dingen in het vooruitzicht. Wil me daar op gaan focussen. In de tussentijd trainen we lekker door en zien we wel wanneer ik mezelf goed genoeg vind.
    Precies mijn instelling ook. Een wedstrijdvoorbereiding gaan doen als je er zelf niet 100% achter staat zou toch nooit werken denk ik.
     
    Precies mijn instelling ook. Een wedstrijdvoorbereiding gaan doen als je er zelf niet 100% achter staat zou toch nooit werken denk ik.
    Ik ben heel perfectionistisch. In April naar het nk geweest en ook gezien hoe mensen erbij staan. Onzekerheid is sky high, ik wil mee doen om te winnen. Niet voor de ervaring of opvulling. Zolang ik niet het idee heb een goede kans te maken wacht ik. Ik heb geen haast hoor.
     
    Ik ben heel perfectionistisch. In April naar het nk geweest en ook gezien hoe mensen erbij staan. Onzekerheid is sky high, ik wil mee doen om te winnen. Niet voor de ervaring of opvulling. Zolang ik niet het idee heb een goede kans te maken wacht ik. Ik heb geen haast hoor.

    Precies. Nog even en je kan met de masters meedoen :trollface:
     
    Al die squats en geen een man die me een compliment geeft over mijn kont :(
    Ik pleit voor een gelijke behandeling tussen mannen en vrouwen!
     
    bezig met cutten, momenteel 77.8kg
    image.jpeg image.jpeg image.jpeg

    image.jpeg


    image.jpeg


    image.jpeg
     
    Al die squats en geen een man die me een compliment geeft over mijn kont :(
    Ik pleit voor een gelijke behandeling tussen mannen en vrouwen!

    Liep twee weken terug een collegezaal uit met allemaal random mensen.

    "Lekker kontje hoor''.

    Maar leuks op DBB, ho maar. Om dat te krijgen moet je toch echt een vrouw zijn.
     
    Liep twee weken terug een collegezaal uit met allemaal random mensen.

    "Lekker kontje hoor''.

    Maar leuks op DBB, ho maar. Om dat te krijgen moet je toch echt een vrouw zijn.
    21 likes op mijn foto laatst. You mieren?
     
    Back
    Naar boven