AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ziet er goed uit. Hoe gaat het met je rug?

    Thanks!

    Het gaat redelijk goed eigenlijk, maar de lyrica zal hier denk ik veel aan bijdragen. Pas na de MRI heb ik overleg met de neuroloog over de vervolgstappen. Morgen is de MRI :)
     
    jaar%20progress_zpsin7eizx0.jpg


    progress over the last year.

    zal tzt wel meer vergelijkingen maken, van afgewerkte fotos; wil ik nu niet doen om niet al mn kruid te verschieten voor de contest.
     
    Thanks!

    Het gaat redelijk goed eigenlijk, maar de lyrica zal hier denk ik veel aan bijdragen. Pas na de MRI heb ik overleg met de neuroloog over de vervolgstappen. Morgen is de MRI :)

    Oke even afwachten dus. Veel succes morgen al zal je morgen vast nog niets horen?
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Thanks!

    Het gaat redelijk goed eigenlijk, maar de lyrica zal hier denk ik veel aan bijdragen. Pas na de MRI heb ik overleg met de neuroloog over de vervolgstappen. Morgen is de MRI :)
    Succes met de MRI morgen. Hoop dat je snel wat weet.
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Thanks beiden!

    Uitslag 1/8 bespreken met neuroloog.. Nog even geduld inderdaad :)
    Bij mij zat er beide keren ook een week tussen het onderzoek en de uitslag.
    Ik duim voor je.
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    beetje verbrand, pijn lijden tijdens het trainen/slapen/...

    image.jpeg
     
    Armen en schouders echt dik! Voorarmen en chest lijken in verhouding beetje te klein hierdoor :p


    Is ook zo, triceps zijn ook te klein.
    Train biceps en schouders ook een stuk minder in vergelijking. Heb dan ook geen schouderdagen meer.
    Chest begin ik eindelijk een beetje blij mee te worden. Daar heb ik enorm veel voor geprobeerd. Veel volume werkt bij mij. :)

    gelukkig heb je je kop er af geknipt.. :hitit:

    Valt me mee dat niemand me ooit nog herkend heeft. :o
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Is ook zo, triceps zijn ook te klein.
    Train biceps en schouders ook een stuk minder in vergelijking. Heb dan ook geen schouderdagen meer.
    Chest begin ik eindelijk een beetje blij mee te worden. Daar heb ik enorm veel voor geprobeerd. Veel volume werkt bij mij. :)



    Valt me mee dat niemand me ooit nog herkend heeft. :o
    Ik herken je haha
     
    Back
    Naar boven