MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bedankt man. En ja meningen etc verschillen allemaal.
    Toen ik jouw leeftijd had en de eerste keer foto's met de meest sicke belichting op DBB postte dacht ook iedereen dat ik kuurde (srs). Nu ben ik nog nergens. Zie dat als moto-vatie dat het niet altijd goed hoeft te gaan en je ook dik en sterk kan worden.
     
    Ga je nu serieus argumenteren dat AAS niet slecht voor je gezondheid zijn, om vervolgens een eigen idee van gezondheid te hebben.

    Gvd ben je christen ofzo?

    Bas pls, discussie voeren op het internet


    65075245150d45e1a2dc837a955a8c8d_400x400.png
     
    ondertussen ben je wel flink rustled als mensen iets negatiefs zeggen.

    Nah ben eerder de afgunst en haat tegen AAS gebruikers zat. Lokaas werkte goed iig, ik wist precies welke forumleden er gingen reageren :roflol:. Psychiatrie is een mooi vak.
     
    Als we nou een apart topic maken om de gezondheid van een ander te beoordelen, dan kunnen we het hier bij de fysieken houden.
     
    Nah ben eerder de afgunst en haat tegen AAS gebruikers zat. Lokaas werkte goed iig, ik wist precies welke forumleden er gingen reageren :roflol:. Psychiatrie is een mooi vak.

    discussiëren ook.

    leuk die hur dur psychiatrie, maar die tag van jouw in het log van diaephi zegt mij al dat je niet weet waarom ik reageer.
     
    Nah ben eerder de afgunst en haat tegen AAS gebruikers zat. Lokaas werkte goed iig, ik wist precies welke forumleden er gingen reageren :roflol:. Psychiatrie is een mooi vak.
    Want afgunst hebben en objectief commenten is hetzelfde? Nog niet eens te spreken over 'haat.'
    Jij raakt echt kant noch wal, hé? Misschien moet je even zelf zo'n dwangbuis aantrekken. :roflol:
     
    Godver ik ben een keertje een avondje niet aanwezig en de rellen breken weer uit.
    Aan wie zn kant moet ik staan vandaag?
     
    Godver ik ben een keertje een avondje niet aanwezig en de rellen breken weer uit.
    Aan wie zn kant moet ik staan vandaag?
    Van Rostov
     
    Godver ik ben een keertje een avondje niet aanwezig en de rellen breken weer uit.
    Aan wie zn kant moet ik staan vandaag?
    de winnende kant, support Sanca
     
    Back
    Naar boven