Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

lege sportschool denk :D

hahaha nee dit keer niet na sluit wezen trainen. Als je goed kijkt zie je naast mijn linkerhand een man staan :D. Het was wel lekker rustig, dat wel
 
hahaha nee dit keer niet na sluit wezen trainen. Als je goed kijkt zie je naast mijn linkerhand een man staan :D. Het was wel lekker rustig, dat wel
nu je het zegt valt die pas op :roflol:
 
Staan er nog steeds lekker droog op. Proberen vast te houden zolang het lukt
IMG_20160820_234925.jpg
 
De foto's van MissNuke moeten wellicht naar het voorbeeld lichaam topic verplaatst worden.
 
om nom nom nom :kiss:
 
Der is nog genoeg werk aan de winkel... maar het harde werken begint nu wel zijn vruchten af te werpen. Ik ben er nog lang niet en ook geen idee of ik daar ooit ga komen... lekker door blijven gaan.
 
Der is nog genoeg werk aan de winkel... maar het harde werken begint nu wel zijn vruchten af te werpen. Ik ben er nog lang niet en ook geen idee of ik daar ooit ga komen... lekker door blijven gaan.
Wat is je doel uiteindelijk?
 
Wat is je doel uiteindelijk?

Mijn huidige doel heb ik behaald. Dat was namelijk weer kunnen bewegen (5 jaar geleden was ik linkszijdig verlamd, is overigens nog steeds niet 100% en zal het ook niet meer worden maar kan weer bewegen) qua fysiek heb ik wel een voorbeel, renata benigno is prachtig. Als ik toch zo zou worden zou dat perfect zijn. Alleen is elk lichaam en fysiek anders dus exact evenaren word hem niet, zal mijn best doen er in de buurt te komen :)
 
Back
Naar boven