MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • dlqkhj.jpg
     
    Mijn huidige doel heb ik behaald. Dat was namelijk weer kunnen bewegen (5 jaar geleden was ik linkszijdig verlamd, is overigens nog steeds niet 100% en zal het ook niet meer worden maar kan weer bewegen) qua fysiek heb ik wel een voorbeel, renata benigno is prachtig. Als ik toch zo zou worden zou dat perfect zijn. Alleen is elk lichaam en fysiek anders dus exact evenaren word hem niet, zal mijn best doen er in de buurt te komen :)
    Oh wauw, netjes dat je dan toch al zo ver bent gekomen. Succes met je doel en ik volg je progressie hier wel:p
     
    Vond je dr toen beter bij staan. Sikspek jwt!
     
    Ziet er atletisch uit.
     
    Zal dan ook maar eens een foto gooien :p
    image.jpeg
     
    Weekje of 2-3 terug tijdens zoeken naar een deftig overhemd. Had nog niet veel gegeten dus zag een beetje abs.
    Woog 90-91 kg, waar al dat gewicht zit vraag ik mij nog steeds af.
    nd291y.jpg
    er0jv5.jpg
    rr84kw.jpg
     
    Petjes standaard -1 (tenzij het voor de functionaliteit is)
    Valt binnen dezelfde categorie als nektasjes en van die tjappie slippers in het openbaar dragen.
     
    Pet is vooral als ik te lui ben om mijn haar wat deftig te leggen na de douche 's morgens. Haar staat anders zo dat ik er uit zie als een overreden lid van de beatles :p na een uurtje is mijn haar droog en zet ik mijn pet af :)
     
    Goeie 5 panel vind ik wel kicken, heb jammer genoeg er te dikke vochtkop voorm.
     
    Dacht serieus even dat het vrouwenlegs waren, no offence
     
    Back
    Naar boven